تقدیر نماینده اتحادیه جهانی کشتی از میزبانی شایسته منطقه اروند و اداره کل تربیت بدنی خوزستان

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام باشگاه‌های جهان گفت: برگزاری مسابقاتی همچون جام باشگاه‌های جهان بر اعتبار جهانی ایران می‌افزاید.زواتکو اوسیچ داور بین‌المللی از کرواسی و نماینده اتحادیه جهانی در دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در خرمشهر با بیان این مطلب افزود: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده نمایش […]

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام باشگاه‌های جهان گفت: برگزاری مسابقاتی همچون جام باشگاه‌های جهان بر اعتبار جهانی ایران می‌افزاید.زواتکو اوسیچ داور بین‌المللی از کرواسی و نماینده اتحادیه جهانی در دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در خرمشهر با بیان این مطلب افزود: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده نمایش مناسبی داشتند. وی تصریح کرد: مسابقات در شرایط عالی میزبانی از سوی ایران برگزار شد و بدون شک این مسابقات بر اعتبار جهانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی می‌افزاید.

وی اظهار داشت: کشتی‌گیران ایرانی حاضر در رقابت‌ها در سطح بالای جهان هستند و بعد از کشتی‌گیران ایران، تیم‌های ارمنستان و اوکراین از سطح کیفی مناسبی برخوردار بودند و نشان دادند که این رشته ورزشی در حال گسترش و توسعه است. اوسیچ در مورد کشتی ایران افزود: ایران دارای ورزشکاران و مربیان باهوش و در سطح بالایی از فهم و درک کشتی است و این مهم می‌تواند در توسعه این رشته کمک کند. وی با تمجید از میهمان‌نوازی مردم ایران و شهروندان آبادانی و خرمشهری در منطقه آزاد اروند، گفت: تمام امکانات برای شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات فراهم بود و تیم‌ها نیز از لحاظ تغذیه و مکان تمرین و استراحت مشکلی نداشتند. نماینده فدراسیون جهانی کشتی ضمن تمجید از تماشاگران ایرانی تصریح کرد: ایران به واسطه تماشاگران خوب و فهیم خود نقش سازنده‌ای در تثبیت کشتی در المپیک داشت. دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان روزهای 26 و 27 آذرماه با حضور هشت تیم خارجی و چهار تیم داخلی در سالن خلیج‌فارس مجموعه شهید جهان‌آرا خرمشهر به میزبانی منطقه آزاد اروند و اداره کل تربیت بدنی خوزستان برگزار شد و در پایان تیم‌های بیمه رازی، دینامو ارمنستان و پدیده دوکوهه اندیمشک به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.