بایرن ‌مونیخ قهرمان بوند سلیگا شد

بایرن‌ مونیخ با برتری 3 بر یک برابر هرتابرلین قهرمانی خودش را در رقابت ‌های بوند سلیگا قطعی کرد.به گزارش خبرنگار ورزشی عصر ما ،مونیخ با برتری مقابل هرتابرلین در 7 هفته به پایان بوندس لیگا قهرمانی خود را قطعی کرد و تبدیل به اولین تیمی شد که در ماه مارس قهرمانی‌اش مسجل شده است. […]

بایرن‌ مونیخ با برتری 3 بر یک برابر هرتابرلین قهرمانی خودش را در رقابت ‌های بوند سلیگا قطعی کرد.به گزارش خبرنگار ورزشی عصر ما ،مونیخ با برتری مقابل هرتابرلین در 7 هفته به پایان بوندس لیگا قهرمانی خود را قطعی کرد و تبدیل به اولین تیمی شد که در ماه مارس قهرمانی‌اش مسجل شده است.

tumblr_n30gtarbmw1rg2a0eo1_1280

بایرن دیشب در حالی به مصاف هرتا رفت که با اختلاف 23 امتیازی نسبت به دورتموند درصدر جدول قرار داشت و برای مسجل کردن قهرمانی به گرفتن امتیاز در این بازی نیاز داشت.بازی طبق پیش بینی ها با برتری بایرنی ها آغاز شد و این تیم خیلی زود توانست به گل اول برسد. پاس عرضی توماس مولر پس از برخود به مدافعین هرتا پشت 6 قدم به کروس رسید و او با ضربه ‌ای مطمئن توپ را از زیر پاهای کرافت به گل اول بازی تبدیل کرد. در ادامه بایرن فشار خود را روی دروازه هرتا بیشتر کرد و به گل دوم هم دست یافت. فیلیپ لام که در موقعیت سانتر قرار داشت با یک پاس به عقب توپ را به شواینی رساند و سانتر دقیق و نرم شواینی را گوتسه از چند قدمی دروازه تبدیل به گل دوم بایرن کرد.در 30 دقیقه پایانی نیمه اول بایرن حاکم بازی بود و توانست چندین موقعیت جدی روی دروازه هرتا برلین خلق کند اما بازیکنان این تیم موفق به گلزنی مجدد نشدند.

نیمه دوم هم با برتری کامل بایرنی‌ ها همراه بود و توانستند به خوبی بازی را کنترل کنند و اجازه خودنمایی به یاران لوهوکای ندادند. اما در ادامه میزبان یکی از گل ها را جبران کرد. رافینیا مرتکب خطای پنالتی شد و آدریان راموس ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد اما این پایان کار نبود. همکاری گوتسه و ریبری از میانه میدان شروع شد و گوتسه پس از جای گذاشتن مدافع هرتا توپ را به ریبری رساند و او با ضربه چیپ زیبا گل سوم بایرن را به ثمر رساند تا باو اریایی‌ ها هفت هفته مانده به پایان بوندسلیگا قهرمان شود.