مدیرعامل باشگاه نفت از منصوریان حمایت کرد

مدیرعامل باشگاه نفت تهران، گفت: حتی اگر برابر الاهلی امارات و استقلال تهران شکست خورده و یا سقوط کنیم از علیرضا منصوریان حمایت خواهیم کرد. منصور قنبرزاده در گفت و گو با سایت باشگاه نفت تهران ، تصریح کرد: بازیکنان تیم نفت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و به غیر از ایمان مبعلی که […]

مدیرعامل باشگاه نفت تهران، گفت: حتی اگر برابر الاهلی امارات و استقلال تهران شکست خورده و یا سقوط کنیم از علیرضا منصوریان حمایت خواهیم کرد. منصور قنبرزاده در گفت و گو با سایت باشگاه نفت تهران ، تصریح کرد: بازیکنان تیم نفت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و به غیر از ایمان مبعلی که مصدوم است، سایر نفرات را برای بازی با الاهلی امارات در اختیار داریم.وی افزود: بازیکنان ما برای جبران شکست دور رفت انگیزه بالایی دارند تا تیم نفت را به جمع چهار تیم برتر آسیا برسانند.

81754102-70154005

قنبرزاده در مورد مشکلات مالی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: ابتدا باید از تلاش ها و اقدامات فداکارانه کادرفنی و بازیکنان تشکر کنم که با وجود مشکلات مالی چیزی از انگیزه های آنان در تمرینات و بازی های تیم کم نشده و آنها برای موفقیت تیم از کوششی دریغ نمی کنند.وی عنوان کرد: بخشی از اقساط سال گذشته از سوی حامی مالی پرداخت نشده است و این موضوع باعث بروز مشکلات مالی شد.مدیرعامل باشگاه نفت افزود: بازیکنان به طور میانگین 25 درصد از سال گذشته طلبکار هستند و در فصل جدید نیز پرداخت هایی جزئی به آنها داشته ایم. در این راستا از حامی مالی باشگاه تقاضا داریم مساعدت لازم را در پرداخت اقساط باقی مانده خود انجام دهد.

مدیرعامل باشگاه نفت در مورد مطالبی که در برخی از رسانه ها مطرح شده و در آن از دیدار با الاهلی و استقلال به عنوان آخرین فرصت منصوریان یادشده است، گفت: این موضوع صحت ندارد، چراکه ما به سرمربی و بازیکنان اعتقاد داریم و مطمئن هستیم این تلاش ها و زحمات آنها منجر به نتیجه گیری می شود.وی اعلام کرد: منصوریان و بازیکنانش توانایی بالایی دارند و در این راستا حتی اگر سقوط هم کنیم دست از حمایت برنمی داریم چراکه منصوریان یک مربی سالم و کاربلد است.تیم فوتبال نفت تهران 25 شهریورماه در دبی و در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی امارات می رود.