حاشیه نگاری بازی دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران

مسابقه دو تیم فوتبال فولاد خوزستان وپرسپولیس تهران ازهفته پنجم لیگ برتر که سه شنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد توام با حاشیه هایی بود. *** قبل ازشروع این مسابقه بازیکنان دو تیم فولاد ،پرسپولیس و نیز داوران مسابقه با اهدای گل نسبت به شهدای حرم ادای احترام کردند . *** این مسابقه […]

مسابقه دو تیم فوتبال فولاد خوزستان وپرسپولیس تهران ازهفته پنجم لیگ برتر که سه شنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد توام با حاشیه هایی بود.

*** قبل ازشروع این مسابقه بازیکنان دو تیم فولاد ،پرسپولیس و نیز داوران مسابقه با اهدای گل نسبت به شهدای حرم ادای احترام کردند .
*** این مسابقه راس ساعت 19و پنج دقیقه با سوت یدالله جانبازی آغاز شد.
*** دراین بازی فولاد خوزستان با لباس قرمز و تیم پرسپولیس با لباس سفید بازی کردند.
*** بیش از 20 هزار نفر برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه غدیر اهواز آمده بودند که دراین میان تماشاگران فولاد چشمگیر بودند.
*** در 15 دققیه اول بازی تیم پرسپولیس سوار بازی بود ،اما رفته رفته تیم فوتبال فولاد خوزستان اختیار بازی را دردست گرفت به طوری که این تیم در نیمه اول سه موقعیت گلزنی داشت که بر اثر شتابزدگی موقعیتها ازدست رفت .
*** سرانجام نیمه اول بدون رد وبدل شدن گلی مساوی خاتمه یافت .
*** در دقیقه 49 تیم فوتبال پرسپولیس از یک ضدحمله صاحب یک پنالتی شد که دروازه بان فولاد با مهار ضربه رض اییان تیم پرسپولیس را ازرسیدن به گل محروم کرد .
*** اما یک دقیقه بعد تیم پرسپولیس از یک کرنر توسط مهدی طارمی صاحب گل شد.
*** تیم فوتبال فولاد خوزستان برای جبران گل خورده تلاش زیادی ازخود نشان اما به نتیجه نرسید وشش دقیقه بعد دومین گل را دریافت کرد.
*** سرانجام این بازی با نتیجه دو برصفر به نفع تیم پرسپولیس تهران خاتمه یافت تا این تیم بعداز دوسال شکست ازاین تیم بتواند فولاد راشکست دهد.
*** دراین بازی هردو تیم ازسه تعویض خود استفاده کردند.
*** یوسف وکیا و ساسان انصاری ازتیم فولاد و امید عالشاه وبابک حاتمی از تیم پرسپولیس کارت زرد دریافت کردند.
*** در جایگاه فولاد خوزستان بنری وجود داشته که روی آن نوشته شده بود بازیکن من کجا است ،منظور ازاین نوشته بازیکنان سرباز فولاد هستند که به تیمهای تراکتور سازی و ملوان رفته اند.
*** درخاتمه این مسابقه برخی ازتماشاگران ازباخت تیم فوتبال فولاد خوزستان ناراحت وضمن دادن شعار علیه مدیریت جدید باشگاه فولاد خوزستان ، شیشه در ورودی به جایگاه VIP ورزشگاه غدیر را شکستند.
*** همچنین درپایان این بازی سر فریبرز محمود زاده مسوول برگزاری مسابقه شکسته شد.
*** تیم فوتبال فولاد خوزستان با این شکست درامتیاز سه باقی ماند.