سیدجلال به پرسپولیس بازگشت : رقم قراردادم غیرمنطقی نیست

مدافع ملی‌پوش فصل گذشته الاهلی به تیم پرسپولیس بازگشت. سیدجلال حسینی، مدافع تیم ملی ایران که فصل گذشته در تیم الاهلی قطر توپ زد پس از مذاکرات موفقیت‌آمیز با مسئولان پرسپولیس با این تیم به توافق رسید تا از فصل آینده بار دیگر پیراهن قرمزهای پایتخت را بر تن کند.او اولین خرید پرسپولیس در فصل […]

مدافع ملی‌پوش فصل گذشته الاهلی به تیم پرسپولیس بازگشت. سیدجلال حسینی، مدافع تیم ملی ایران که فصل گذشته در تیم الاهلی قطر توپ زد پس از مذاکرات موفقیت‌آمیز با مسئولان پرسپولیس با این تیم به توافق رسید تا از فصل آینده بار دیگر پیراهن قرمزهای پایتخت را بر تن کند.او اولین خرید پرسپولیس در فصل جدید به شمار می‌رود.

=_UTF-8_B_MjUtMTAuSlBH_=

سیدجلال حسینی درباره توافق برای پیوستن به باشگاه پرسپولیس گفت: به این باشگاه علاقه دارم و دوست داشتم که مجددا در پرسپولیس حضور داشته باشم. در جلسه با نژادفلاح حرف‌های زیادی زده شد که بخش اندکی از آن هم درباره بحث مالی بود. معتقدم که پرسپولیس برای فصل آینده باید خوب بسته شود تا برای قهرمانی در لیگ برتر تیم خوبی داشته باشیم.وی با بیان این که متاسفانه از قراردادش با پرسپولیس برداشت‌های بد می‌شود، افزود: مهم نژادفلاح بود که از صحبت‌های من برداشت مثبتی داشت. صحبت‌های اولیه برای توافق را انجام داده‌ایم و امیدوارم که بتوانم به این تیم کمک کنم. پرسپولیس در حال حاضر احتیاج به حمایت دارد و با توجه به انتظارات بالا از این تیم باید تیم خوبی را برای فصل آینده بسازیم.مدافع تیم ملی درباره رقم قراردادش با پرسپولیس اظهار کرد: رقم قراردادم غیرمنطقی نیست و قراردادهای گذشته‌ام با پرسپولیس، سایپا و سپاهان این موضوع را نشان می‌دهد. تنها خواسته‌ام این است که برای فصل بعد تیم خوبی را بسازیم تا بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.