فتح‌الله‌زاده: هوادار ضدمان شعار بدهد هم دستش را می‌بوسم

مدیرعامل استقلال با تمجید از هواداران تیمش می‌گوید تیمش امتیاز از دست رفته برابر الشباب را در عربستان پس می‌گیرد.علی فتح‌ الله ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ان درباره شکست شب گذشته (سه‌شنبه) استقلال برابر الشباب از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ما بازی‌های آسیایی را بد شروع کردیم،اما قول می‌دهم که این بازی‌ها […]

مدیرعامل استقلال با تمجید از هواداران تیمش می‌گوید تیمش امتیاز از دست رفته برابر الشباب را در عربستان پس می‌گیرد.علی فتح‌ الله ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ان درباره شکست شب گذشته (سه‌شنبه) استقلال برابر الشباب از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ما بازی‌های آسیایی را بد شروع کردیم،اما قول می‌دهم که این بازی‌ها را خوب تمام کنیم. در نیمه نخست این دیدار خیلی خوب بودیم، اما داور واقعا به ما کم لطفی کرد، دو پنالتی یا حداقل یک پنالتی قطعی ما را در این دیدار نگرفت، اما ان‌شاءالله این شکست را در عربستان جبران می‌کنیم.

102-267

او با اشاره به این که فیلم داوری این دیدار را به AFC‌ ارسال می‌کند، اظهار کرد: به طور قطع فیلم داوری این دیدار را به AFC ارسال می‌کنیم. داور در نتیجه‌ این دیدار موثر بود. چندین صحنه مهم داوری در این دیدار رقم خورد و ما نسبت به این قضیه کوتاه نخواهیم آمد. داور صحنه‌هایی را خطا نمی‌گرفت که هر کسی با اولین نگاه به آن صحنه به خطا بودن آن اطمینان پیدا می‌کرد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به انتقاد سرمربی الشباب نسبت به بالا بودن میانگین سنی استقلالی‌ها، بیان کرد: این مساله را قبلا خود سرمربی ما آقای قلعه‌نویی هم گفته بودند، اما میانگین سنی بازیکنان ما آنقدر هم بالا نیست که این گونه مطرحش کنند.برخی از بازیکنان ما تجربه‌های بسیار عالی را دارند که می‌توانند به ما کمک شایانی کند. ان ‌شاء الله سرمربی ما برای فصل بعد توجه ویژه ‌ای به میانگین سنی استقلال خواهد داشت.

فتح‌ الله‌ زاده در پاسخ به این سوال که آیا از شعارهای هواداران تیمش علیه بازیکنان استقلال پس از بازی دلخور است یا خیر؟ گفت: من به هیچ وجه از هوادارانمان دلخور نیستم، حتی از رییس کانون هوادارانمان که از هواداران گلایه ‌ای کرده بود، هم ناراحتم و به او توپیدم. ما حق نداریم به هوادار اعتراض کنیم،چرا که آنها صاحب اصلی تیم هستند. چطور وقتی ما را تشویق می‌کنند خوب هستند، اما وقتی که به ما انتقاد دارند نباید به ورزشگاه بیایند؟ من دست هوادارانی که روز گذشته به استادیوم آمدند را می‌بوسم. در بازی که ما اطلاع رسانی خوبی نکرده بودیم و نگفته بودیم که بلیت فروشی بازی در اختیار ماست آنها حضوری پرشور داشتند.هواداران علیه ما هم شعار بدهند دستشان را می‌ بوسیم، ‌البته برای ناامیدی زود است و آنها باید به تیم فرصت دهند تا استقلال راه رشدش را ادامه دهد.

فتح‌الله‌ زاده در پاسخ به این سوال که افق تیمش را در بازی‌ های آینده چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: من قول می‌دهم که در آسیا بهترین نتایج ممکن را بگیریم. استقلال تیم بزرگی است، اما در بازی دیروز داوری واقعا تعیین کننده بود. مطمئن باشید در عربستان از الشباب امتیازمان را پس می ‌گیریم.

او در پاسخ به سوالی درباره دیدارش با احمد مسجد جامعی ، رییس شورای شهر تهران عنوان کرد: ایشان فردی فرهنگی است. جلسه‌ای در مورد ساختارهای فرهنگی در شهرداری‌ها و همکاری شورا با استقلال و پرسپولیس داشتیم و پیشنهاداتم را به ایشان ارائه دادم. ایشان و سایر اعضای شورای شهر به کار در این زمینه علاقمندند و ان‌شاءالله مدل کار را که تنظیم کنیم جلسات دیگری هم با آقای مسجدجامعی خواهیم داشت.مدیرعامل استقلال در پایان باز هم با تمجید از هوادارانش، ادامه داد: می‌خواهم بار دیگر از هوادارانمان که دیروز به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. آنها در ادامه رقابت‌ها به ورزشگاه بیایند و با حمایتی که از ما می‌کنند به تیم کمک کنند. استقلال بیش از هر زمان دیگری به حمایت هوادارانش نیاز دارد و آنها نباید ما را تنها بگذارند.