دیدار مقتدایی با اکبر افتخاری پیشکسوت فوتبال خوزستان

به گزارش خبرنگار ورزشی عصرما، دکتر عبدالحسن مقتدایی در ادامه دیدارهای خود با پیشکسوتان عرصه فرهنگ، هنر و ورزش استان با “اکبر افتخاری” فوتبالیست سال های دور تیم ملی کشورمان دیدار کرد.مقتدایی که خود از فوتبالیست های شناخته شده استان در دهه ۵۰ بوده، در گفت و گو با افتخاری با ذکر خاطراتی، از تعصب […]

به گزارش خبرنگار ورزشی عصرما، دکتر عبدالحسن مقتدایی در ادامه دیدارهای خود با پیشکسوتان عرصه فرهنگ، هنر و ورزش استان با “اکبر افتخاری” فوتبالیست سال های دور تیم ملی کشورمان دیدار کرد.مقتدایی که خود از فوتبالیست های شناخته شده استان در دهه ۵۰ بوده، در گفت و گو با افتخاری با ذکر خاطراتی، از تعصب و غیرت مثال زدنی ورزشکاران آن سال ها تمجید کرد و آنها را افرادی دانست که با کمترین امکانات و توقع تاریخ ورزش کشورمان را رقم زدند و افتخاراتی که بدست می آوردند بیشتر نتیجه غیرت و همیت آن قهرمانان بود.

به گزارش ایسنا، اکبر افتخاری از ورزشکاران محبوب خوزستانی در دهه ۴۰ است که همراه با تیم ملی فوتبال ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شده است. افتخاری در حال حاضر و در سن ۷۲ سالگی بازنشسته گمرک و ساکن تهران است. وی در این دیدار نسبت به حضور در خوزستان و در میان مردم خونگرم و جوانان ورزش دوست این استان ابراز علاقه کرد.در پایان این دیدار استاندار خوزستان به رسم یادبود هدیه ای به افتخاری اهداء کرد.