فرکی: نفتی‌ها زور گل زدن در جریان بازی را نداشتند

سرمربی فولادخوزستان با تمجید نمایش تیمش برابر نفت تهران می‌گوید هیچ مخالفتی با تعویق دیدار تیمش برابر استقلال در رقابت‌های لیگ برتر ندارد.به گزارش خبرنگار ورزشی عصرما،حسین فرکی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر نفت تهران درباره این دیدار گفت:‌ باتوجه به این‌که این دیدار میان تیم‌های دوم و سوم […]

سرمربی فولادخوزستان با تمجید نمایش تیمش برابر نفت تهران می‌گوید هیچ مخالفتی با تعویق دیدار تیمش برابر استقلال در رقابت‌های لیگ برتر ندارد.به گزارش خبرنگار ورزشی عصرما،حسین فرکی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر نفت تهران درباره این دیدار گفت:‌ باتوجه به این‌که این دیدار میان تیم‌های دوم و سوم جدول برگزار می‌شد، پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم. پیش‌بینی می‌شد که یک بازی جاندار، پرتحرک باتوجه به حساسیت‌های این بازی پیش رو داشته باشیم که روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی بگذارد اما امروز هر دو تیم آمده بودند تا بازی را ببرند و بازی خوب، روان و هدفمندی را از سوی دو تیم شاهد بودیم که تلاش می‌کردند به هر سه امتیاز دست یابند. ما در نیمه اول به هدف‌مان رسیدیم که می‌خواستیم بازی خوبی را ارائه دهیم و به گل برسیم اما در همان نیمه نشد و گل را دریافت کردیم و کار مساوی شد. فکر می‌کنم در نیمه اول می‌توانستیم حتی سه گل هم بزنیم.

81773

او افزود: درنهایت ما در خانه حریف بازی بسیار هجومی‌ای را ارائه دادیم و می‌خواستیم پیروز شویم. این تیم بی‌دلیل در این‌جای جدول نایستاده است. آن‌ها تیم‌های مدعی را برده‌اند ولی ما توانستیم با کنترل بازی، به آن‌ها اجازه خطرساز شدن روی دروازه خودمان را ندهیم. من فکر می‌کنم آن‌ها موقعیت چندانی برای گلزنی نداشتند و زور گل زدن در جریان بازی را هم نداشتند. درنهایت دیدید که امتیازها تقسیم شد و این هدف دوم ما بود که حداقل دست پر به اهواز برگردیم تا در سه بازی آینده به اهداف‌مان برسیم.سرمربی فولادخوزستان ادامه داد: هدف ما قهرمانی است و می‌توانیم این را رقم بزنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد چون دوست داریم این قهرمانی را به مردم خوب خوزستان تقدیم کنیم و اگر نتوانیم قهرمان شویم حداقل مثل سال گذشته سهمیه آسیایی بگیریم و در آسیا حاضر شویم. باید حوصله کنیم تا لیگ به پایان برسد. ما باید در دو بازی پیش رویمان یعنی تراکتورسازی و استقلال در خانه پیروز شویم و البته باید برای بازی روز ششم اسفندماه برابر الجیش در لیگ قهرمانان آسیا که در قطر است هم خودمان را آماده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که موضع‌تان درباره دیدار تیمش با استقلال و تاریخ برگزاری آن چیست؟ اظهار کرد: من از اول هم مخالف تعویق بازی تیمم با استقلال نبودم و همان موقع هم در مصاحبه‌ای به این اشاره کردم. صحبت من این است که باید منافع تیم من هم لحاظ شود. به هر حال استقلال و ما نمایندگان ایران در آسیا هستیم. دوست داریم به این تیم کمک کنیم و من از این بابت مخالفتی ندارم. البته تصمیم گیرنده نهایی در این ماجرا سازمان لیگ است تا ببینیم چه می‌شود. در مجموع باید منافع همه حفظ شود تا بتوانیم از نام ایران دفاع کنیم. ما هر کمکی که لازم باشد انجام می‌دهیم و اعتقاد داریم همکاری باید وجود داشته باشد.