استقلال خوزستان به لیگ برتر نزدیک‌تر شد/ ماهشهری‌ها در آستانه سقوط

تیم تیم فوتبال استقلال خوزستان در داربی استان برابر خلیج فارس ماهشهر به برتری رسید.تیم فوتبال استقلال خوزستان از امشب در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای خلیج فارس ماهشهر بود. این دیدار با توجه به حساسیت تیم‌های بالای جدول برای صعود و تیم‌های پایین جدول برای سقوط برای هر دو تیم استقلال و خلیج فارس از […]

تیم تیم فوتبال استقلال خوزستان در داربی استان برابر خلیج فارس ماهشهر به برتری رسید.تیم فوتبال استقلال خوزستان از امشب در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای خلیج فارس ماهشهر بود. این دیدار با توجه به حساسیت تیم‌های بالای جدول برای صعود و تیم‌های پایین جدول برای سقوط برای هر دو تیم استقلال و خلیج فارس از اهمیت بسیاری برخوردار بود.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم استقلال خوزستان با ارائه یک بازی برتر موفق شد توسط وزیری پناه و زبرجد به دو گل دست پیدا کند و با حساب ۲ بر صفر برنده این بازی حساس باشد.شاگردان پورموسوی با این برد ۵۰ امتیازی شدند و در همان رده دوم باقی ماندند. با این نتیجه امید استقلالی ها برای صعود دوچندان شد.همچنین خلیج فارس ماهشهر با این شکست در آستانه سقوط قرار گرفت.پس از این بازی نیز هواداران استقلال خوزستان که تیمشان در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد به جشن و پایکوبی پرداختند.