داستان آبی شدن یک آبی!/ایمان از استقلال به استقلال رفت

نشست هیات مدیره باشگاه استقلال صنعتی خوزستان عصر سه‌شنبه برگزار شد و حاضران با جدایی ایمان مبعلی از تیم فوتبال این باشگاه و پیوستنش به تیم استقلال تهران موافقت کردند. پور کیانی گفت:روز چهارشنبه قرارداد مبعلی فسخ می‌شود، اضافه کرد: آرزو می‌کنم ایمان مبعلی بتواند برای استقلال بازیکن موثری باشد و به موفقیت‌های این تیم کمک […]

نشست هیات مدیره باشگاه استقلال صنعتی خوزستان عصر سه‌شنبه برگزار شد و حاضران با جدایی ایمان مبعلی از تیم فوتبال این باشگاه و پیوستنش به تیم استقلال تهران موافقت کردند.

35619_635278129660257379_s

پور کیانی گفت:روز چهارشنبه قرارداد مبعلی فسخ می‌شود، اضافه کرد: آرزو می‌کنم ایمان مبعلی بتواند برای استقلال بازیکن موثری باشد و به موفقیت‌های این تیم کمک کند.   قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی همچنین افزود: مبعلی ۲ ماه دیگر با ما قرارداد داشت و جدایی‌اش از صنعتی خوزستان، هیچ سودی مالی برای‌مان نداشت.وی در مورد اینکه با جدایی مبعلی، استقلال صنعتی متضرر نمی‌شود، تاکید کرد: نه مشکلی پیش نمی‌آید. ضمن اینکه به امید خدا تیم در لیگ برتر می‌ماند و باید برای موفقیت در فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم.

پورکیانی در پایان گفت: باشگاه صنعتی خوزستان یک کار ملی انجام داد و به خاطر موفقیت استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که نماینده فوتبال ایران در آن رقابتها است، حاضر به جدایی مبعلی و پیوستنش به این تیم تهرانی شد.

در نشستی که بعدازظهرسه شنبه بین مسوولان باشگاه استقلال صنعتی خوزستان در شهر اهواز برگزار شد، آنان موافقت کردند مجوز رفتن ایمان مبعلی به تیم فوتبال استقلال تهران صادر شود.اخیرا باشگاه استقلال تهران در نامه ای از باشگاه استقلال صنعتی خوزستان درخواست کرده بود که مجوز ملحق شدن مبعلی به تیم تهرانی داده شود.به این ترتیب مبعلی برای یاری رساندن تیم فوتبال استقلال تهران در مسابقات لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا مشکلی ندارد.

مبعلی که در نیم فصل دوم نیز مورد توجه قلعه‌نویی قرار گرفته بود با مخالفت مسئولان استقلال خوزستان نتوانست به جمع آبی‌پوشان تهرانی بپیوندد اما مسئولان باشگاه استقلال تهران بار دیگر و این بار برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا درخواست جذب مبعلی را کرده‌اند.ایمان مبعلی در خصوص جدا شدنش از استقلال خوزستان و پیوستن به عنوان یار کمکی به تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به جلساتی که در یکی دو روز گذشته انجام شده کار انتقال من به استقلال تمام شده است اما با توجه به اینکه باشگاه باید برگه فسخ قرارداد را به من بدهد، هنوز کار تمام نشده است.

وی ادامه داد: ما مذاکرات شفاهی خوبی داشتیم و توافقات هم شفاهی انجام شده اما با توجه به اینکه از نظر رسمی باید برگ فسخ قرارداد من با استقلال خوزستان به من داده شود این اتفاق هنوز نیفتاده اما باید از تعامل آقای بختیاری مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان و شخص عبدالله ویسی هم تشکر کنم.مبعلی افزود:با توجه به تعطیلی امروز هنوز برگه فسخ قراردادم صادر نشده اما با صحبت‌هایی که امروز در هیأت مدیره انجام می‌شود،این برگه صادر خواهد شد چرا که نگاه مسئولان استقلال خوزستان ملی است و من هم در نهایت قراردادم را امضا خواهم کرد. وی در پایان گفت: در صورتی که با استقلال قرارداد امضا کنم خودم به اردوی کیش اضافه می‌شوم تا ضمن چند جلسه تمرین با استقلال بتوانم به این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کمک کنم.

ایمان مبعلی بعد از جلسه ای که صبح امروز با مسئولان استقلال خوزستان داشت برگه فسخ قرارداد خود را گرفت و در نهایت امروز رسما می تواند به استقلال تهران بپیوندد. مسئولان استقلال به دنبال تهیه بلیط برای این بازیکن خوزستانی هستند و قرار است امروز بعد از ظهر این بازیکن به اردوی آبی پوشان اضافه شود.