فریسات انتقام سه تیم خوزستانی را گرفت

شاگردان عزیز فریسات امروز موفق به شکست دادن تیمی شدند که برابر سه تیم لیگ برتری خوزستان نتایج خوبی گرفته بود. پدیده این فصل جام حذفی فوتبال ایران تیمی به نام استقلال ملاثانی است؛ تیمی متشکل از بازیکنان بومی خوزستان با رهبری عزیز فریسات که امروز با غلبه بر مس کرمان به جمع ۸ تیم […]

شاگردان عزیز فریسات امروز موفق به شکست دادن تیمی شدند که برابر سه تیم لیگ برتری خوزستان نتایج خوبی گرفته بود. پدیده این فصل جام حذفی فوتبال ایران تیمی به نام استقلال ملاثانی است؛ تیمی متشکل از بازیکنان بومی خوزستان با رهبری عزیز فریسات که امروز با غلبه بر مس کرمان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی راه یافت.

استقلال ملاثانی در نیم‌فصل ۱۳ بازیکن اصلی‌اش را از دست داد و همگان پیش بینی می‌کردند که این تیم سقوط خواهد کرد، اما عزیز فریسات با جایگزین کردن تعدادی از جوانان خوزستانی و کسب نتایج خوب در لیگ دسته اول فاصله‌ی استقلال ملاثانی با تیم دوم جدول را به ۶ امتیاز کاهش داد، بطوری که این تیم شانس صعود به لیگ برتر را پیدا کرده است.

آبی‌پوشان ملاثانی در جام حذفی هم با مربیگری فریسات نتایج خوبی رقم زدند. آن‌ها در مسابقه خارج از خانه با نتیجه ۳-۱ آرمان‌گهر سیرجان را حذف کردند و امروز هم در استادیوم غدیر با نتیجه ۳-۱ تیم لیگ برتری مس کرمان را شکست دادند.

استقلال ملاثانی در حالی دست به این کار بزرگ زد که از نظر مالی به شدت مشکل دارد و شب گذشته فقط پنج بازیکن در اردوی این تیم حضور داشتند و ظهر امروز بقیه بازیکنان قبول کردند در میدان حاضر شوند.

مس کرمان تیمی است که فصل گذشته فولاد خوزستان مدافع قهرمانی جام حذفی را شکست داد و از گردونه این بازی‌ها حذف کرد. این تیم امسال هم صنعت‌نفت آبادان را در جام حذفی شکست داد و از گردونه خارج کرد. مس کرمان در لیگ برتر هم نتایج خوبی مقابل تیم‌های جنوبی گرفت، مسی‌ها در اهواز تیم فولاد خوزستان را متوقف کردند، سپس نفت آبادان را ۲-۰ شکست دادند و هفته شانزدهم نیز نفت مسجدسلیمان را ۲-۰ مغلوب کردند که این نتیجه باعث اخراج ابراهیم اشکش از مربیگری نفت مسجدسلیمان شد.

نارنجی‌پوشان مس امروز در اهواز با گلزنی عارف رستمی آقای گل لیگ برتر از استقلال ملاثانی پیش افتادند، اما تعویض‌های عزیز فریسات در نیمه دوم و بازی درخشان آبی‌پوشان ملاثانی باعث زدن گل مساوی و در وقت اضافی گل‌های دوم و سوم به مس کرمان شد تا در نهایت استقلالی‌ها ۳-۱ برنده مسابقه شوند و به جمع ۸ تیم مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی راه یابند.

عزیز فریسات و شاگردانش در واقع ناکامی سه تیم لیگ برتری خوزستان برابر مس کرمان را تلافی کردند و نارنجی‌پوشان مس را با یک شکست سنگین به خانه فرستادند. این تیم ملاثانی اگر از نظر مالی حمایت شود، در مراحل بعدی جام حذفی هم قادر به خلق شگفتی است.