سید کریم حسینی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان خبر داد :

حمایت وزارت ورزش از تیم ها و هیات های ورزشی خوزستان بیشتر می شود

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز باوی‌ حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد .حسینی در این خصوص اظهار داشت : با توجه به مطالبات مردم در خصوص مباحث مرتبط با ورزش و محرومیت هایی که در این حوزه وجود دارد نشستی را با […]

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز باوی‌ حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد .حسینی در این خصوص اظهار داشت : با توجه به مطالبات مردم در خصوص مباحث مرتبط با ورزش و محرومیت هایی که در این حوزه وجود دارد نشستی را با وزیر محترم ورزش و جوانان برگزار کردیم .
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : در این نشست در خصوص مباحث مختلف ورزش استان صحبت شد و مقرر گردید تا این وزارت خانه کمک ها و حمایت های بیش از پیشی را از تیم ها ، هیات های ورزشی و ورزشکاران استان انجام بدهد .
وی بیان کرد: همچنین پیشنهاد گردید تا در خصوص این حمایت ها از محل مالیات های ارزش افزوده بخش بیشتری به استان تعلق یابد .
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت : در خصوص تسریع در احداث و تکمیل پروژه های ورزشی نیز صحبت هایی بیان شد . همچنین در مورد تقویت باشگاه های ورزشی خصوصا در رشته فوتبال مقرر گردید نگاه ویژه ای به تیم های خوزستانی صورت بگیرد.

‏‎