نکونام از هدایت تیم فولاد خوزستان کنار رفت

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران بعد از صعود تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با الفیصلی که با صعود فولادی‌ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراه بود، اظهارکرد: از این که در جمع چهار تیم برتر غرب آسیا هستیم بسیار خوشحال هستم. […]

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران بعد از صعود تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با الفیصلی که با صعود فولادی‌ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراه بود، اظهارکرد: از این که در جمع چهار تیم برتر غرب آسیا هستیم بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: از اینکه امروز توانستیم بازی را ببریم بسیار خوشحال هستم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. امروز واقعا بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند.سرمربی تیم فولاد گفت: حداقل حق تیم ما برد بود و خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم. کاملا بازی تحت کنترل ما بود و به تیم حریف هیچ موقعیتی ندادیم. همه بازیکنانم امروز چیزی را که میخواستند انجام دادند.

وی افزود: ما باور داشتیم یکی از تیم های خوب آسیا هستیم. جسارت و خواستن ما در زمین نشان داد که یکی از تیم های خوب آسیا هستیم. این برد را به هواداران فولاد و همچنین مهندس ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان تقدیم می کنم.سرمربی تیم فولاد گفت: من یک آدم حرفه‌ای هستم و وقت و زندگی خود را برای فولاد و فوتبال می گذارم. شاید اینجا درست نباشد ولی این آخرین بازی من با فولاد خوزستان بود.

وی تاکید کرد: دیگر روی نیمکت فولاد نخواهم بود به خاطر شرایط سختی که برای ما فراهم شد این تصمیم را گرفتم..نکونام بیان کرد: این آخرین بازی من برای فولاد بود و بازی بعدی برابر هر تیمی باشد من بر روی نیمکت فولاد نخواهم نشست. من افتخاراتی را به دست آوردم از جمله دو جام و حضور دو مرتبه‌ای در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا و تیم و بازیکنانم لیاقت بیشتر از این را دارند. به خاطر حرمت و احترام مربیگری که در یک ماه اخیر برای من حفظ نشد، دیگر روی نیمکت فولاد نیستم.