الرکراکی: ام‌باپه، پله جدید است/ در فینال طرفدار فرانسه هستم

الرکراکی سرمربی تیم ملی مراکش: بازی سختی بود به ویژه بعد از آنکه گل زود هنگامی را دریافت کردیم. اگر به گل می‌رسیدیم می‌توانستیم پیروز بازی شویم چرا که بازیکنان فرانسه را به شک می‌انداختیم، اما متاسفانه از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و از طرف دیگر هم فرانسه به خوبی از فرصت های خود استفاده […]

الرکراکی سرمربی تیم ملی مراکش: بازی سختی بود به ویژه بعد از آنکه گل زود هنگامی را دریافت کردیم. اگر به گل می‌رسیدیم می‌توانستیم پیروز بازی شویم چرا که بازیکنان فرانسه را به شک می‌انداختیم، اما متاسفانه از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و از طرف دیگر هم فرانسه به خوبی از فرصت های خود استفاده کرد.‌

فشار بازی‌ها بالا است و بعضی از بازیکنان خسته بودند. فرانسه شایسته قهرمانی است و من در بازی فینال طرفدار این تیم هستم. بازی رده بندی را پیش رو داریم و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا پیروز شویم. می‌خواهم در بازی پایانی به بازیکنانی بازی دهم که کمتر بازی کرده‌اند.

دشان تیم بسیار خوبی در اختیار دارد. ام‌باپه پله جدید است و می‌تواند دست به هر کار زند.‌ دوست داریم فرانسه پیروز شود در این حالت می‌گویم برابر قهرمان جهان شکست خوردیم.

همه به ما افتخار می‌کنند و ما هم به خود افتخار می‌کنیم چرا که با قلب خود بازی کردیم. ما نماینده خوبی برای فوتبال آفریقا بودیم و نشان دادیم که فوتبال در قاره پیشرفت زیادی کرده است.