دشان: به این تیم افتخار می‌کنم/ بازی با آرژانتین جنگ است

سرمربی تیم ملی فرانسه: باید اعتراف کنم برد راحتی نبود. به این تیم و بازیکنان افتخار می‌کنم. اصلا به خودم فکر نمی‌کنم. این موفقیت متعلق به بازیکنان است. نمی‌گویم رئیس جمهور ما چه چیزی به بازیکنان گفت..فرانسه تنها وابسته به بازیکنان باتجربه نیست. ما جوانان بسیار خوبی در اختیار داریم.متاسفانه رابیو به بازی امشب نرسید […]

سرمربی تیم ملی فرانسه: باید اعتراف کنم برد راحتی نبود. به این تیم و بازیکنان افتخار می‌کنم. اصلا به خودم فکر نمی‌کنم. این موفقیت متعلق به بازیکنان است.

نمی‌گویم رئیس جمهور ما چه چیزی به بازیکنان گفت..فرانسه تنها وابسته به بازیکنان باتجربه نیست. ما جوانان بسیار خوبی در اختیار داریم.متاسفانه رابیو به بازی امشب نرسید اما یک‌شنبه می‌تواند به میدان رود. اینجا احتمال سرما خوردگی و ویروسی شدن بازیکنان به خاطر عرق کردن زیاد و استفاده از باد کولر زیاد است. رابیو هم‌ به همین خاطر این بازی را از دست داد.

برابر مراکش با وجود آنکه تغییر تاکتیک دادیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. به نظرم شایستگی پیروزی ‌و صعود به فینال را داشتیم.آرژانتین مسی را در اختیار دارد که از بهترین بازیکنان جهان است. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم‌ تا او را مهار کنیم.

دیدار برابر آرژانتین یک جنگ تمام عیار است و خود را به خوبی آماده این بازی می‌کنیم. امیدوارم که در این بازی بزرگ هم نمایش خوبی داشته باشیم.