استادیوم غدیر اهواز رسما به استقلال خوزستان سپرده شد

تفاهم نامه واگذاری استادیوم ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز بین اداره کل ورزش و جوانان استان و باشگاه استقلال خوزستان منعقد شد.علی محمدی مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در این مراسم، خدمت کردن به مردم در راستای مسئولیت های اجتماعی را یکی از راه های ناامید کردن دشمن دانست و اظهار کرد: از […]

تفاهم نامه واگذاری استادیوم ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز بین اداره کل ورزش و جوانان استان و باشگاه استقلال خوزستان منعقد شد.علی محمدی مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در این مراسم، خدمت کردن به مردم در راستای مسئولیت های اجتماعی را یکی از راه های ناامید کردن دشمن دانست و اظهار کرد: از اعتماد اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بابت سپردن ورزشگاه غدیر به شرکت گروه ملی تشکر می کنم.

وی بیان کرد: در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم اعلام آمادگی می کنیم و باید بگویم می توانیم طرح های ورزشی دیگری را نیز تحت پوشش قرار دهیم زیرا حق مردم خوزستان بیشتر از وضع موجود است.

مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: صمیمانه و با تمام وجود بابت این اتفاق خوشایند خوشحالم و امیدوارم چنین کارهایی در استان خوزستان تداوم داشته باشد.

همچنین موالی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان در این جلسه با تقدیر از گروه ملی صنعتی فولاد ایران که در راستای محرومیت زدایی و مسئولیت های اجتماعی کارهای بزرگی را انجام داده اند، اظهارکرد: از شرکت ها و صنایع دیگر استان گله مند هستم چرا که به خوبی مسئولیت های اجتماعی خود را ادا نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه حق ورزشگاه غدیر این گونه نبود که به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: جای خوشحالی است که شرکت گروه ملی علی رغم تمام مشکلات موجود این ورزشگاه را احیا کرد و در اختیار جامعه ورزش استان قرار داد.

موالی زاده بیان کرد: از باشگاه استقلال خوزستان تقاضا می‌کنیم با یک برنامه‌ریزی مدون و حساب شده این باشگاه را به سمت حرفه ای شدن ببرند تا در آینده اثرات خوبی برای ورزش استان و کشور به جا بگذارد.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم گفت: از هشت ماه گذشته این ورزشگاه به صورت شفاهی در اختیار گروه ملی قرار گرفت که انصافاً در این مدت کارهای بزرگی برای بازسازی و احیای این مجموعه صورت گرفت.

وی با اشاره به این‌که ورزشگاه به صورت سه ساله در اختیار گروه ملی قرار گرفته است، ادامه داد: پرداخت حق و حقوق ۹ نفر از نیروهای خدماتی این ورزشگاه نیز بر عهده گروه ملی قرار گرفت که این کار موجب خوشحالی بوده و دیگر دغدغه ای بابت نگه داری مجموعه وجود ندارد.

همچنین کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: احیای ورزشگاه غدیر طی یک فرآیند جهادی از طرف گروه ملی و باشگاه استقلال خوزستان انجام شد که زحمات بسیار و شبانه روزی برای آن کشیده شد.

بابادی گفت: تنها قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر در این ورزشگاه صورت گرفته است و امیدواریم امسال نیز با گرفتن جشن قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر، هدیه ای به مردم ورزش دوست خوزستان تقدیم کنیم.