واکنش طالقانی به حضور نیافتن مدیرکل ورزش در مجمع هیات فوتبال

رییس هیات فوتبال خوزستان با بیان این‌که بابت حضور نیافتن مدیرکل ورزش و جوانان استان از او دلخور نیستم، گفت: اما انتظار داشتم مدیرکل محترم مثل سایر مدیران در این مجمع شرکت می‌کرد و انتقاد خود را عنوان می‌کرد. عبدالکاظم طالقانی امروز ۱۲ مهرماه در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان در جمع خبرنگاران، […]

رییس هیات فوتبال خوزستان با بیان این‌که بابت حضور نیافتن مدیرکل ورزش و جوانان استان از او دلخور نیستم، گفت: اما انتظار داشتم مدیرکل محترم مثل سایر مدیران در این مجمع شرکت می‌کرد و انتقاد خود را عنوان می‌کرد.

عبدالکاظم طالقانی امروز ۱۲ مهرماه در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: هر کسی متصدی کاری می‌شود مطمئناً نقاط ضعف و قوت دارد. من فکر می‌کنم در سال‌های گذشته در هیات فوتبال خوزستان نشان دادیم نقاط مثبت‌مان بیشتر از نقاط ضعف‌مان است اما این آمادگی را داریم هر کسی نسبت به عملکرد ما انتقاد سازنده داشته باشد به صحبت‌هایش گوش دهیم و پیگیری‌های‌ لازم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: انتظار ما این است تمام متولیان ورزش در فوتبال و استان خوزستان با هیات فوتبال با ما همکاری داشته باشند. به این صورت نیست که با توجه به اینکه من از مجمع رأی آوردم بگویم من فردی جدا از بقیه هستم. من جزئی از این جامعه هستم و قبلاً ‌هم نشان دادم که به دنبال کارها و برنامه‌های جدید برای هیات فوتبال خوزستان هستم. همچنین تیمی که با من در گذشته کار کرده نیز موفق بوده است. به هر حال در هر جایی انتقاد وجود دارد و شاید خود من هم از برخی افراد انتقاد داشته باشم اما فکر می‌کنم با برنامه‌هایی که برای آینده فوتبال خوزستان داریم، پیشرفت خواهیم کرد. تلاش ما این است که به باشگاه‌ها کمک کنیم تا به نوعی هزینه باشگاه‌ها را کاهش دهیم. از دیگر اهداف ما پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و دیگر هدف ما کشف استعدادها است. ضمن اینکه از باشگاه‌ها انتظار داریم از موجودی ما در کشور استفاده کنند زیرا ما غالباً یک میلیارد تومان هزینه می‌کنیم تا استعدادها را نشان دهیم و امیدوارم باشگاه‌ها نظر مساعدی نسبت به این موضوع داشته باشند.

رییس هیات فوتبال خوزستان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان امروز در مجمع شرکت نکردند شما از این موضوع گله‌مند و دلخور هستید؟ گفت: خیر، دلخور نیستم اما انتظار داشتم مدیرکل محترم مثل سایر مدیران در این مجمع شرکت می‌کرد و انتقاد خود را عنوان می‌کرد. وقتی من در مجمع شرکت می‌کنم یعنی به خرد جمعی احترام گذاشته‌ام. من نمی‌دانم شاید او دلیل داشته است که امروز شرکت نکرد و نمی‌توانم قضاوت کنم. اما فرقی نمی‌کند با طالقانی مخالف باشد یا فرد دیگری و او می‌توانست در مجمع شرکت کند و صحبت کند و شاید صحبت‌هایش تأثیر داشت و این رأی را من نمی‌آوردم اما رأی قاطعی که من در این مجمع آورده‌ام نشان می‌دهد که اعضا از کار من و همکارانم راضی‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این اختلافات خللی در کار شما ایجاد نمی‌کند؟ ادامه داد: بستگی به طرف مقابل دارد و من دستم را به سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان دراز کرده‌ام. ما تاکنون خودمان روی پایمان ایستاده‌ایم اما پشتیبانی دولت برای انجام کار لازم است و مگر می‌شود من در این مملکت کار کنم و بعد دولت من را نادیده بگیرد.