خلیج فارس ماهشهر همچنان در حال التماس برای زمین بازی در خوزستان!

مدیرعامل باشگاه خلیج‌ فارس ماهشهر با اشاره به نامشخص بودن زمین بازی خانگی این تیم در هفته اول لیگ یک، گفت: سازمان لیگ عنوان کرده، زمین چمن و نور ورزشگاه خانگی ما با مشکل مواجه است و تا این موارد رفع نشوند نمی‌توانیم در ماهشهر میزبانی کنیم.ایوب عسکری در پاسخ به این سؤال که آیا […]

مدیرعامل باشگاه خلیج‌ فارس ماهشهر با اشاره به نامشخص بودن زمین بازی خانگی این تیم در هفته اول لیگ یک، گفت: سازمان لیگ عنوان کرده، زمین چمن و نور ورزشگاه خانگی ما با مشکل مواجه است و تا این موارد رفع نشوند نمی‌توانیم در ماهشهر میزبانی کنیم.ایوب عسکری در پاسخ به این سؤال که آیا زمین بازی خلیج فارس برای میزبانی از تیم فوتبال استقلال ملاثانی در لیگ یک کشور مشخص شده است؟ اظهار کرد: در ابتدا طبق رایزنی‌هایی که داشتیم قرار بود از استقلال در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان میزبانی کنیم اما با توجه به اینکه تیم نفت سوم و هشتم شهریورماه در خانه میزبان است، با درخواست ما موافقت نشد.

وی ادامه داد: اکنون به دنبال این هستیم که در ورزشگاه تختی آبادان بازی کنیم و به صورت ضمنی موافقت‌هایی شده است اما نمی‌دانم در نهایت بتوانیم در این ورزشگاه بازی کنیم یا نه و همچنان سردرگم هستیم.مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندر ماهشهر در پاسخ به این سؤال که آیا فکری به حال آماده‌سازی ورزشگاه خانگی خودتان شده است، گفت: جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان و مسئولانی از جمله مسئولان شرکت عملیات غیرصنعتی، اداره برق و هیات فوتبال شهرستان در فرمانداری برگزار و در این جلسه عنوان شد که نواقص ورزشگاه باید در اولین فرصت برطرف شود اما با توجه به این‌که شرکت عملیات غیرصنعتی باید مراحلی را برای این کار طی کند و مناقصه برگزار شود و نیز مدت زمان آن باید طی شود، گفته شد تنها می‌توانند این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند. طبق صحبت‌های انجام شده اعلام شد یک تا دو ماه مناقصه زمان می‌برد اما اگر بخواهند موضوع را به صورت ویژه بررسی کنند، کمتر از این زمان می‌توانند مناقصه را برگزار کنند.

وی ادامه داد: سازمان لیگ عنوان کرده که زمین چمن و نور ورزشگاه خانگی ما با مشکل مواجه است و تا این موارد رفع نشوند نمی‌توانیم در ماهشهر میزبانی کنیم. پس تا حدود دو ماه آینده سردرگم هستیم و برای هر بازی باید به باشگاه‌های مختلف استان نامه بزنیم و التماس و خواهش کنیم.عسکری در ادامه درباره آخرین وضعیت این تیم برای اولین حضور در لیگ یک کشور، گفت: به هر حال کارمان را با تأخیر شروع کردیم و حدود ۱۲ روز است که فشرده کار می‌کنیم و نمی‌توانم بگویم آماده هستیم زیرا از نظر استانداردها، آمادگی لازم را نداریم و ممکن است در چند هفته ابتدایی لیگ نوسان داشته باشیم. موسی قنواتی سرمربی تیم نیز عنوان کرده است از این موضوع ابایی ندارد و کارها را پیش می‌برد. او جزو سرمایه‌های شهر است و ما وظیفه داریم از این مربی حمایت کنیم.