اولین سالی که میتوانم بگویم شرمنده عیسی نیستم

علیرضا عامری (سرحان) : سی سال ازحادثه تلخ ۲۴ تیرماه ۷۱ گذشت دراین روز با انتشار خبرتصادف مرگبار و درگذشت عیسی عساکره الگوی اخلاق فوتبالیستها به همراه چند جوان ناکام ملاثانی و ندافیه منطقه ما غرق در ماتم و اندوه شده بود غم از دست دادن عیسی عساکره بردوش تک تک ما جوانان ورزشکار سنگینی […]

علیرضا عامری (سرحان) : سی سال ازحادثه تلخ ۲۴ تیرماه ۷۱ گذشت دراین روز با انتشار خبرتصادف مرگبار و درگذشت عیسی عساکره الگوی اخلاق فوتبالیستها به همراه چند جوان ناکام ملاثانی و ندافیه منطقه ما غرق در ماتم و اندوه شده بود غم از دست دادن عیسی عساکره بردوش تک تک ما جوانان ورزشکار سنگینی می‌کرد شاید کمتر کسی همبازی میادین فوتبال و معاشرت در منطقه با مرحوم عیسی داشته در این روز دل شکسته و ماتم نگرفت. کوچک و بزرگ همه سیاه پوش شدیم، ریش سفیدانی که امروز هم در میان ما نیستن در آن لحظات غم و اندوه با دعوت به صبر و شکیبایی تسلی خاطر جوانان و بازماندگان میشدند.
برای مدت چند ماه پیراهن شماره ۶ استقلال اهواز در مسابقات رسمی فوتبال برتن کسی ظاهر نشد. چند ماه بعد از حادثه، بازیکنان شاهین اهواز وارد میادین فوتبال نشدن واینگونه این شرایط سخت را پشت سر گذاشتیم بعد از آن همه عهد بستیم یاد و خاطره عیسی عساکره زنده بماند در مسابقات یاد عیسی عساکره همیشه در قلب ماست* شعار قبل از شروع مسابقه بود همچنین تابلوی تنها زمین ورزشی خاکی منطقه با نام آن مرحوم برافراشته شد هرکس به نوعی برای سر و سامان دادن به این زمین و تبدیل آن به زمین چمن پیگیری و تلاش کرد.

از آن دوستان دلسوز از جمله عبدالرضا حمیدی در شورای دوم شهر ملاثانی که سند مالکیت آن را احراز نمودند، در خصوص پیگیری اختصاص اعتبار، متاسفانه اعتبارات اختصاصی ان به دلایلی اجرایی نشد و این اعتبارات آن به مناطق همجوار سوق داده شد. منطقه ندافیه که به قول یکی از مربیان معروف استان جزیره ایی از برزیل است کم کم روبه نابودی رفت. اعتیاد، بلای خانمانسوز منطقه شد.

فوتبالیست های جوان که تیم های باشگاهی خواهان آنان بودن قربانی اعتیاد شدند. عقب ماندگی های دیگر بر منطقه غلبه کرد تا اینکه بعد از سی سال از فوت این فوتبالیست ارزنده و انتظار ورزشکاران به همت چند نفر از پیشکسوتان و جوانان فعال دلسوز منطقه وحمایت قابل تحسین *مهندس حمیدی شهردار و شورای شهر* از سال ۹۹ کار زیر سازی این زمین آغاز گردید در ماه‌های گذشته با بازدید نمایندگان مجلس *دکتر یوسفی و دکتر سید کریم* حسینی به همراه *دکتر بنی تمیم* مدیرکل ورزش و جوانان برای تکمیل آن با طرح موضوع در جلسه شورای ورزش شهرستان باوی ، بدلیل نیاز *تاکید فرماندار* در اهتمام به چمن کاری زمین ورزشی *مرحوم عیسی عساکره* ندافیه الحمدالله درست مصادف با سالگرد درگذشت الگوی اخلاق بازیکن استقلال اهواز و تیم ملی فوتبال ایران کار چمن کاری به اتمام رسید والان در مرحله آبیاری و تا چند ماه دیگر مورد بهره‌برداری تیم های فوتبال قرار می گیرد.

خداوند متعال را هزاران مرتبه شکر و سپاس این توفیق را به ما داد که اولاً میتوان گفت دیگر شرمنده افتخار ما در فوتبال کشور مرحوم عیسی عساکره نیستیم یاد آن در این زمین زنده می ماند و ثانیا به عهدی که به جوانان ورزشکار دادیم، توانستیم وفای به عهد نموده و در پایان این مقوله باید گفت اکنون با ایجاد زمین چمن مناسب کار اصلی ما در منطقه در *پرورش و شکوفایی استعدادهای فوتبال* آغاز میشود انتظار داریم مسئولین امر بیشتر پای کار بیان لوازم ورزشی مورد نیاز جوانان تامین کنند، قول می‌دهیم از این منطقه و روستاهای مجاور *عیسی های* دیگری به فوتبال استان و کشور معرفی می‌شوند.

 

کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر ملاثانی*