کفیل استاندار خوزستان : ۲۵ شرکت دولتی خوزستان ملزم به تیم داری در لیگ‌ های ورزشی شدند

کفیل استاندار خوزستان با بیان این‌که انگیزه خوزستان برای انواع ورزش‌ها بالا است، گفت: مقرر شده است ۲۵ شرکت وابسته به دولت در ۲۵ رشته ورزشی که از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان مشخص شده است، تیم‌داری کنند. آقارضا فتوحی، در دومین جلسه شورای ورزش خوزستان که امروز ۱۵ تیرماه در استانداری خوزستان برگزار […]

کفیل استاندار خوزستان با بیان این‌که انگیزه خوزستان برای انواع ورزش‌ها بالا است، گفت: مقرر شده است ۲۵ شرکت وابسته به دولت در ۲۵ رشته ورزشی که از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان مشخص شده است، تیم‌داری کنند.

آقارضا فتوحی، در دومین جلسه شورای ورزش خوزستان که امروز ۱۵ تیرماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: اقدامات خوبی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان انجام شده است و کار را به سمت تخصصی پیش برده است و این می‌تواند آینده خوبی را برای ورزش خوزستان رقم بزند.

وی با اشاره به یکی از مهم‌ترین موضوعات این جلسه خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی دولتی و نیمه دولتی موظف هستیم به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان کمک کنیم. ضمن اینکه آموزش و پرورش با اداره‌کل ورزش و جوانان استان تفاهم‌نامه‌ای را در این جلسه منعقد کردند که طرفین بتوانند هم‌افزایی کنند و هم از اماکن و امکانات آموزش و پرورش برای ورزش و جوانان استفاده شود و هم بالعکس.

جانشین استاندار خوزستان بیان کرد: سومین موضوع حائز اهمیت این است که انگیزه خوزستان برای انواع ورزش‌ها بالا است و در این زمینه مقرر شد ۲۵ شرکت وابسته به دولت در ۲۵ رشته ورزشی که از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان مشخص شده است، تیم‌داری کنند تا در این رشته‌ها در سطح کشور حائز رتبه شوند. همچنین از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای به ورزش خوزستان داشته باشد زیرا ورزش استان پتانسیل بالایی دارد.

وی گفت: یک موضوع اساسی که مورد توجه استان خوزستان و همه دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد، ایجاد استخرهایی در کنار رودخانه‌ها است تا به جای این‌که با غرق‌شدن افراد مواجه شویم، بتوانیم در یک محیط قابل کنترل بحث تفریحات سالم را با توجه به وضعیت منابع آبی استان داشته باشیم.