ولایت اهواز با خون دل به لیگ برتر جوانان رسید اما حمایت نمی‌شود!

سرمربی تیم فوتبال جوانان ولایت اهواز گفت: آیا با وجود این همه صنایع و شرکت های خصوصی و دولتی آلوده ساز محیط زیست، سهم بازیکنان حاشیه شهر اهواز و مستضعف استان که با خون دل با تیم به لیگ برتر رسیدند آن قدر نیست که مسئولان مشکل مالی تنها تیم مردمی را برای حضور در […]

سرمربی تیم فوتبال جوانان ولایت اهواز گفت: آیا با وجود این همه صنایع و شرکت های خصوصی و دولتی آلوده ساز محیط زیست، سهم بازیکنان حاشیه شهر اهواز و مستضعف استان که با خون دل با تیم به لیگ برتر رسیدند آن قدر نیست که مسئولان مشکل مالی تنها تیم مردمی را برای حضور در لیگ برتر حل کنند.محسن عساکره درباره آخرین وضعیت تیم جوانان ولایت اهواز برای حضور در لیگ برتر، اظهارکرد: بعد از این که به لیگ برتر جوانان کشور صعود کردیم نزدیک به یک ماه است که با هر کسی که فکر می کردیم از نظر مالی می تواند به ما برای حضور در لیگ برتر جوانان کمک کنند صحبت داشتیم اما تاکنون هیچ نتیجه ای حاصل نشده است. بالاخره لیگ برتر شوخی بردار نیست و حداقل حدود یک و نیم میلیارد تومان باید پول داشته باشیم.

وی بیان کرد: با مدیرکل ورزش استان و نمایندگان اهواز نیز جلسه داشتیم اما هنوز نتیجه ای که دل مان را قرص کند حاصل نشده است. البته به ما می گویند وارد مسابقات شوید و به شما کمک می کنیم اما باید بدانیم داشته مان چقدر است زیرا هزینه ها زیاد است و باید از همین الان تکلیف مان مشخص شود.سرمربی تیم فوتبال ولایت اهواز گفت: اگر مسئولان نمی توانند به ما کمک بگویند تا ما به در نهایت مجبور به واگذاری سهمیه شویم. در حال حاضر روزانه ۱۰ نفر برای خریداری سهمیه لیگ برتری جوانان با ما تماس می گیرند. اگر طی همین هفته نتیجه ای حاصل نشود، مجبوریم سهمیه را واگذار کنیم، سهمیه ای که ۱۰ سال برای به دست آوردن آن تلاش کردیمو

وی تاکید کرد: باید بازیکنان خوبی جذب کنیم و بازیکن خوب هم پول می خواهد اما در حال حاضر کسی دست ما را نگرفته است.عساکره ادامه داد: آیا با این همه صنایع و شرکت های خصوصی و دولتی آلوده ساز محیط زیست، سهم بازیکنان حاشیه شهر اهواز و مستضعف استان که با خون دل با تیم جوانان ولایت اهواز به لیگ برتر رسیدند آن قدر نیست که مسئولان مشکل مالی تنها تیم مردمی و لیگ برتری را حل کنند تا این جوان ها لیگ برتر را نیز تجربه کنند و خدای ناکرده به راه های خلاف کشیده نشوند؟

وی بیان کرد: ما با این بی مهری ها باید به چه کسی مراجعه کنیم و چه کسی باید دست این بازیکنان قشر مستضعف را بگیرد. البته آقای سید کریم حسینی و آقای یوسفی قول کمک دادند ولی سوال ما این است این کمک ها چقدر هست و چه زمانی تزریق می شود. ما اکنون برای شروع کار، کرایه زمین، پول ورودی به مسابقات و مهیا کردن خوابگاه و غذا بازیکنان به پول نیاز داریم و فردا روزی به درد ما نمی خورد.