خروج بررسی عزل عزیزی خادم از دستور کار مجمع فدراسیون فوتبال

با محرومیت عزیزی خادم از سوی کمیته استیناف، رسیدگی به عزل قطعی یا بازگشت وی به این فدراسیون در مجمع عمومی روز سه شنبه از دستور جلسه خارج شده است. حکم قطعی محرومیت دو ساله شهاب‌الدین عزیزی خادم از هرگونه فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر شد. […]

با محرومیت عزیزی خادم از سوی کمیته استیناف، رسیدگی به عزل قطعی یا بازگشت وی به این فدراسیون در مجمع عمومی روز سه شنبه از دستور جلسه خارج شده است. حکم قطعی محرومیت دو ساله شهاب‌الدین عزیزی خادم از هرگونه فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر شد. محکومیت عزیزی خادم در شرایطی است که او پیش از این حکم کمیته اخلاق را معتبر و قانونی نمی‌دانست و طی روزهای گذشته اعلام کرده بود با وجود این حکم، همچنان در مجمع فدراسیون فوتبال حاضر خواهد شد و به شفاف‌سازی می‌پردازد.

با وجود اینکه حکم کمیته اخلاق به عنوان حکم اولیه دارای صلاحیت و اعتبار لازم برای منع عزیزی خادم از حضور در مجمع عمومی فدراسیون بود، اما کمیته استیناف هم محکومیت و ممنوعیت عزیزی خادم برای حضور در مجمع را تایید کرده است.در قسمت پایانی حکم کمیته استیناف آمده است: «…بر اساس حکم بدوی کمیته اخلاق و حکم قطعی کمیته استیناف مبنی بر محرومیت رئیس معزول فدراسیون فوتبال نامه عدم امکان حضور شهاب الدین عزیزی خادم در مجمع عمومی دهم خرداد فدراسیون فوتبال به وی ابلاغ شد.»

محرومیت رئیس معزول از حضور در مجمع به معنی خارج شدن رسیدگی به دستور جلسه مجمع برای بررسی عزل عزیزی خادم است و او شانسی برای تصدی مجدد صندلی ریاست این فدراسیون نخواهد داشت و دستور جلسه هم بدون عزیزی خادم، اجرایی نخواهد بود.با این حال، باید دید عزیزی خادم که نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال را غیر قانونی می‌دانست، باز هم برای حضور در مجمع تلاش خواهد کرد و اقدامی برای ورود غیر قانونی خواهد داشت یا خیر؟