مسابقات تیراندازی بزرگداشت دهه فجر ویژه فعالان حوزه دفاع مقدس خوزستان برگزار شد

مسابقات تیراندازی ایام الله دهه فجر بین مدیران و کارکنان فعال حوزه دفاع مقدس خوزستان در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار شد.به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان و به نقل از خبرگزاری دفاع پرس، مسابقات تیراندازی شاغلین حوزه دفاع مقدس در خوزستان به مناسبت ایام الله دهه فجر بین مدیران و کارکنان فعال حوزه […]

مسابقات تیراندازی ایام الله دهه فجر بین مدیران و کارکنان فعال حوزه دفاع مقدس خوزستان در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار شد.به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان و به نقل از خبرگزاری دفاع پرس، مسابقات تیراندازی شاغلین حوزه دفاع مقدس در خوزستان به مناسبت ایام الله دهه فجر بین مدیران و کارکنان فعال حوزه دفاع مقدس استان در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار شد.

«سید سالار محمد نیا» رئیس هیات تیراندازی استان خوزستان در این مسابقات ضمن تبریک دهه مبارک فجر، خدمت در حوزه دفاع مقدس را یک افتخار و سعادت کاری دانست و اظهار داشت: تیراندازی از ورزش هایی است که در دین مبین اسلام بدان اشاره و تاکید شده است.

وی افزود: مردان تاریخ ساز ایران زمین همیشه در رشته و مهارت تیراندازی زبانزد بوده اند و البته برای دفاع از کیان اسلام، نظام و کشورمان نیز نیاز است که بیشتر و بهتر به این ورزش پرداخته شود که البته در پایتخت ایثار و مقاومت، امورات خوبی در این زمینه انجام شده و نتایج خوبی نیز در سطح ملی به دست آمده است.

در ادامه سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بر مهارت و آموزش این رشته ورزشی در سطح گسترده تاکید کرد و بیان داشت: دهه مبارک فجر بهانه خوبی بود تا خدمت مدیران و همکاران عزیزمان باشیم تا هم تیراندازی شان را ارزیابی کنند و هم در فضایی ورزشی و مفرح قرار بگیرند تا بلکه خستگی امورات مختلف در حوزه های کاری شان کمی کاسته شود.

در پایان این مسابقات که با همکاری هیات تیراندازی خوزستان برگزار شد در بخش آقایان سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»، «فضل الله صرامی» و «محمد علی‌پور» به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در بخش بانوان نیز «بتول دوسعلی‌وند»، «صدیقه زنار ساغر» و «اعظم رضوی» عناوین اول تا سوم این مسابقات را به دست آوردند.

شایان ذکر است که برگزاری و داوری این مسابقه را فاطمه حسونی پور، معصومه دشت بزرگ، صدیقه بیت سیاح و علی نواصر بر عهده داشتند.