تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش متوقف شد

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته سی و یکم رقابت های لیگ یک کشور برابر حریفش به نتیجه تساوی رضایت داد.به گزارش ایرنا تیم های استقلال ملاثانی و قشقایی شیراز یکشنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.در دقیقه ۵۸ بازی […]

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته سی و یکم رقابت های لیگ یک کشور برابر حریفش به نتیجه تساوی رضایت داد.به گزارش ایرنا تیم های استقلال ملاثانی و قشقایی شیراز یکشنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.در دقیقه ۵۸ بازی رضا رضایی برای تیم استقلال ملاثانی گلزنی کرد همچنین در دقیقه ۸۵ تیم قشقایی گل تساوی بخش را به ثمر رساند.

بازیکنان استقلال ملاثانی در جریان بازی چند موقعیت گلزنی به دست آوردند اما یکی پس از دیگری آنها را از دست دادند که اعتراض سرمربی آبی پوشان را به همراه داشت.پیش از آغاز بازی افسران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام دادند. هنگام بازی فاصله اجتماعی بین نیمکت نشینان ۲ تیم رعایت نشد.این دیدار بدون حضور تماشاگر بود و از حضور خبرنگاران در این دیدار نیز ممانعت شد. کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز نیز نامناسب بود.

تیم های استقلال ملاثانی و قشقایی به ترتیب با ۳۷ و ۳۵ امتیاز در مکان های سیزدهم و پانزدهم جدول رده بندی جای گرفتند.تیم استقلال ملاثانی اولین سال حضورش در لیگ دسته یک فوتبال کشور را تجربه می کند.

ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی پس از پیروزی در این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه دادند اما ما مستحق برد در این دیدار بودیم. امیدوارم در سال آینده عملکرد خوبی داشته باشیم.سرمربی استقلال ملاثانی گفت: موقعیت های گلزنی بسیاری داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، در کل به بازیکنان بابت این دیدار خسته نباشید می گویم.وی افزود: استقلال ملاثانی یک تیم مردمی است و اگر مورد حمایت قرار نمی گرفتیم، نمی توانستیم با دیگر تیم های پولدار لیگ بجنگیم.