استیلی: یک درصد هم به مربیگری پرسپولیس فکر نمی کنم/هواداران از دایی حمایت کنند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با تاکید بر اینکه یک درصد هم به هدایت سرخپوشان فکر نمی کند، گفت : از هواداران می خواهم از علی دایی حمایت کنند تابلایی که در هفته نخست لیگ یازدهم سر من آمد برای وی تکرار نشود.حمید استیلی در نشست پیش از مسابقه تیم های راه آهن و فولاد […]

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با تاکید بر اینکه یک درصد هم به هدایت سرخپوشان فکر نمی کند، گفت : از هواداران می خواهم از علی دایی حمایت کنند تابلایی که در هفته نخست لیگ یازدهم سر من آمد برای وی تکرار نشود.حمید استیلی در نشست پیش از مسابقه تیم های راه آهن و فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت : باید با تیمی بازی کنیم که مدافع عنوان قهرمانی است وکادر فنی و بازیکنان مجربی در اختیار دارد و با برتری هفته گذشته مقابل پرسپولیس روحیه بالایی پیدا کرده است.

81271309-5881477

وی درباره شرایط تیم راه آهن گفت:ازتمام تیم هادیرترتمرینات خود را آغاز کردیم و هفته به هفته بهتر خواهیم شد. فردا نیز می خواهیم نمایش خوبی را مقابل یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران داشته باشیم.استیلی در پاسخ به این سوال که چرا خط دفاعی راه آهن هماهنگی لازم را در دو دیدار نخست لیگ نداشت عنوان کرد، در تمامی خطوط مشکلاتی در تیم ما وجود دارد که به مرور زمان برطرف خواهد شد. ضمن اینکه دفاع کردن یک کار تیمی است و فقط به چهار مدافع ما مربوط نمی شود.وی در باره موضوع مالکیت باشگاه راه آهن گفت: پس از دو مزایده ای که برگزار شد و باشگاه به فروش نرسید، هم اکنون مالکیت بر عهده قوه قضائیه است. خوشبختانه سه جلسه خوب را با دادستانی تهران برگزار کردیم و آنان کمک زیادی کردند تا مشکلات برطرف شود.

استیلی بااشاره به اینکه وضعیت نهایی این باشگاه تا سه روز آینده مشخص می شود، خاطرنشان کرد: من و دوستانم خریدار این باشگاه هستیم و هرچند قیمت آن مقداری بالا رفته است اما می خواهیم آن را در اختیار داشته باشیم.وی درباره این موضوع که گفته می شود استیلی و دوستانش از طریق باشگاه راه اهن به دنبال رسیدن به پرسپولیس هستند، گفت: بهتر است نگاه بدبینانه نداشته باشیم و به شنیده ها اکتفا نکنیم. اگر باشگاه راه آهن نابود می شد فوتبال ایران و تهران ضرر زیادی می کرد. هم اکنون دوستان من در فوتبالی سرمایه گذاری کرده اند که هیچ درآمدی ندارد و امیدوارم کاری نکنیم که بخش خصوصی از این کار پشیمان شود.سرمربی تیم فوتبال راه آهن درباره انتشار اخباری مبنی بر علاقه اش برای سرمربیگری در پرسپولیس گفت: یک درصد هم به این موضوع فکر نمی کنم و حتی زمانی که در هیات مدیره بودم به مسائل فنی ورود نمی کردم. در باشگاه راه آهن شفاف هستیم و هر چیزی که واقعیت باشد را رسانه ای می کنیم.وی افزود: از هواداران پرسپولیس می خواهم خیلی زود نا امید نشوند و از علی دایی حمایت کنند تا تیم را به شرایط ایده آل برساند.استیلی در پایان با تاکید بر اینکه برای باشگاه راه آهن برنامه بلند مدت پنج تا ده ساله دارد گفت: باید از زحمات صادق رئیسی کیا قدردانی کنیم وچنانچه باشگاه به ما واگذار شد خیلی سریع مدیرعامل جدید را مشخص خواهیم کرد.در این نشست مدیر رسانه ای باشگاه راه آهن اعلام کرد این باشگاه به دلیل نشر اکاذیب از دو رسانه شکایت کرده که نام آنها روز شنبه اعلام خواهد شد.تیم های راه آهن و فولاد از ساعت 18 روز پنجشنبه 23 مرداد در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف هم می روند.