معاون استاندار خوزستان : پارلمان ورزشی خوزستان تشکیل می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از برگزاری شورای ورزش شهرستان‌ها و پارلمان ورزشی استان خبر داد.بهگزارش خبرنگار ورزشی عصرما،فرج‌الله خبیر در شورای ورزش استان که امروز (۱۵ بهمن‌ماه) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید شرح وظایف شورا مشخص شود تا بدانیم باید روی چه مواردی کار کنیم. وی بیان ‌کرد: شهرستان‌ها نیز باید چنین […]

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از برگزاری شورای ورزش شهرستان‌ها و پارلمان ورزشی استان خبر داد.بهگزارش خبرنگار ورزشی عصرما،فرج‌الله خبیر در شورای ورزش استان که امروز (۱۵ بهمن‌ماه) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید شرح وظایف شورا مشخص شود تا بدانیم باید روی چه مواردی کار کنیم.

وی بیان ‌کرد: شهرستان‌ها نیز باید چنین فعالیتی داشته باشند که در همین راستا، شورای ورزش شهرستان‌ها که ریاست آن با فرماندار شهرستان‌ها است، البته با تعداد اعضای کمتر نسبت به این شورا برگزار می‌شود. در ادامه این فعالیت‌ها، قصد برگزاری پارلمان ورزشی را نیز داریم.معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: به هر حال ترکیب اعضای شورا که متشکل از مسئولان استانی که می‌توانند در امر ورزش موثر باشند و  همچنین افراد با تجربه و صاحب دانش است که این ترکیب کمک می‌کند هم اندیشی خوبی داشته باشیم و برنامه‌ها به سمت علمی و کاربردی بودن پیش روند. باید به صورتی کار شود تا در تمام حوزه‌های ورزشی استان تحول ایجاد شود.وی عنوان ‌کرد: تاکید ما کار روی یک رشته ورزشی خاص نیست، بلکه هدف کار روی تمام رشته‌های ورزشی استان است، البته روی آن رشته‌هایی که استعداد بیشتری داریم، تاکید می‌کنیم.

80989

خبیر در ادامه با اشاره به تشکیل شورای ورزش استان افزود: قصد داریم حداقل ماهی یک بار این جلسه را برگزار کنیم و روند تصمیم‌گیری‌ها نیز در آیین‌نامه شورا مشخص شده است. همچنین دبیرخانه‌ای در اداره‌کل ورزش و جوانان استان زیرنظر مدیرکل ورزش استان تشکیل می‌شود که شرح وظایفی هم برای آن تدوین شده است.وی در خصوص تشکیل پارلمان ورزش خوزستان گفت: در این شورا علاوه بر اعضای شورای ورزش استان، صاحب‌نظران ورزشی هم حضور خواهند داشت. این پارلمان بنا به تصمیم جلسات شورای استان هر شش ماه یک بار و یا سالی یک بار برگزار می‌شود و پیش‌بینی‌شده که در این پارلمان نزدیک به ۴۰۰ نفر درگیر مقوله ورزش استان شوند.