ابوالمشاغل شگفتی ساز ، پست هایش را رها نمی کند!

یک مقام میان پایه که مشاغل مختلف دولتی دارد ،با وجود تذکرات، حاضر به کناره گیری از هیچ یک از پست های خود نیست!به گزارش «تیک» ؛ « محمود .الف. الف» فرزند نماینده مجلس (ع.ش) در حال حاضر به جز حضور در برنامه های مختلف تلویزیونی و همایش های دولتی و غیردولتی به عنوان مجری […]

یک مقام میان پایه که مشاغل مختلف دولتی دارد ،با وجود تذکرات، حاضر به کناره گیری از هیچ یک از پست های خود نیست!به گزارش «تیک» ؛ « محمود .الف. الف» فرزند نماینده مجلس (ع.ش) در حال حاضر به جز حضور در برنامه های مختلف تلویزیونی و همایش های دولتی و غیردولتی به عنوان مجری ،مسئول روابط عمومی یکی از سازمان های مهم و عریض و طویل اقتصادی ،رییس یک دانشکده زیر مجموعه یک خبرگزاری، عضو هیئت علمی دانشگاه ، تهیه کننده صدا و سیما و … را عهده دار است.این درحالیست که شنیده شده وی دارای مشاغل دیگری نیز هست که خود، مانع افشای نام این مراکز شده است!

کارشناسان با بررسی مشاغل لو رفته ی وی ، ضمن ابراز شگفتی از توانایی های منحصر به فرد این پدیده ی متفاوت، اظهار کرده اند که در صورت غلبه ی وی بر کارها و مشاغل سازمان های مرتبط طی ساعات شبانه روز ، نامی متفاوت از خود در «گینس» به یادگار خواهد گذاشت.وی که همزمان در ستاد انتخاباتی چند کاندیدا فعالیت می کرده ، از دسته افرادیست که به همراه مادر و دیگر آشنایان، در همه دولت ها حضوری فعال دارد.