مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفای اهواز به بهره برداری رسید

مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفای اهواز روز شنبه با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید. به گزارش ایرنا رئیس بیمارستان شفای اهواز در حاشیه بهره برداری از این مرکز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفا پوشش دهنده جنوب غرب […]

مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفای اهواز روز شنبه با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید. به گزارش ایرنا رئیس بیمارستان شفای اهواز در حاشیه بهره برداری از این مرکز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفا پوشش دهنده جنوب غرب کشور ایران و کشور عراق به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پیوند استخوان در کشور محسوب می شود.

بیژن کیخایی افزود: این مرکز به مساحت 2 هزار و 700 متر مربع در سه طبقه با 46 اتاق و 18 تخت بستری با کادر مجرب و پرسنل قوی، آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است. وی افزود: با افتتاح این مرکز تمام بیماران سرطانی و وراثت خونی مانند تالاسمی، کم خونی، داسی شکل و بیماران دارای نقص سیستم ایمنی نیازمند پیوند استان و جنوب کشور در این بخش پیوند داده می شوند. کیخایی ادامه داد: بیش از 100 میلیارد ریال برای این مرکز هزینه شده است. غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه و جمعی از مسئولان دانشگاه وزیر را همراهی کردند. وزیر بهداشت از جمعه شب وارد اهواز شد و بهره برداری از یک هزار تخت روانپزشکی در سراسر کشور به صورت همزمان از طریق ویدیو کنفرانس که 120 تخت زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز است و شرکت در نشست خبری از جمله برنامه های وزیر بهداشت بود.