سردار اسحاقی : محموله قاچاق 2 میلیارد و 760 میلیون ریالی درخوزستان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف وضبط یک محموله کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 760 میلیون ریال در محور ماهشهر – اهواز خبر داد. سردار محمد رضا اسحاقی گفت: در اجرای طرح مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی خوزستان از ورود یک دستگاه کامیون باری حامل کالای […]

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف وضبط یک محموله کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 760 میلیون ریال در محور ماهشهر – اهواز خبر داد. سردار محمد رضا اسحاقی گفت: در اجرای طرح مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی خوزستان از ورود یک دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق که از بنادر جنوبی کشور بارگیری شده بود مطلع و کامیون را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی متوقف شده تعداد 2هزار و 760 جفت کفش خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف و ضبط کردند. وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش مالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 2 میلیارد و 760 میلیون ریال اعلام کردند. اسحاقی با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تحویل وی به مراجع قضائی اظهار کرد: پلیس با اجرای مستمر طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت برنامه‌ریزی شده در تمام نقاط خوزستان اقدام می‌کند و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک،موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.