وزارت کار: مطالبات فرهنگیان را پیگیری می کنیم

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به درخواست های ثبت شده مردمی در سامانه «ارتباط بی واسطه با مسئولان» خبرگزاری جمهوری اسلامی، اعلام کرد همچنان مطالبات فرهنگیان را پیگیری می کند.  در همین زمینه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به برخی تقاضاها و پرسش های مردمی پاسخ داده است. از 81 مورد […]

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به درخواست های ثبت شده مردمی در سامانه «ارتباط بی واسطه با مسئولان» خبرگزاری جمهوری اسلامی، اعلام کرد همچنان مطالبات فرهنگیان را پیگیری می کند.  در همین زمینه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به برخی تقاضاها و پرسش های مردمی پاسخ داده است. از 81 مورد پیام رسیده، پاسخ 41 مورد از طریق بخش «ارتباط مستقیم با وزیر» و پایگاه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به برای فرستندگان پیام فرستاده شد و پاسخ 40 پیام دیگر به دلیل اینکه فاقد پست الکترونیک یا دارای پست الکترونیک غیرمعتبر بودند، ارسال نشد.

82268033-71093801

** برای یافتن شغل به سامانه های کاریابی مراجعه کنید

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به یکی از پرسش های مردمی درباره چگونگی کاریابی گفت: برای یافتن شغل می توانید به سامانه وزارت کار به نشانی www.mcls.gov.ir مراجعه و در بخش راهنمای مراجعان، قسمت کاریابی را ملاحظه کنید. همچنین می توانید به سامانه نیروی انسانی به نشانی www.niroensani.gov.ir مراجعه و در بخش سرفصل ها به صفحه اعلانات بروید.

** اولویت با استخدام مربیان واجد

شرایط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره استخدام مربیان حق التدریسی اعلام کرد: استخدام مربیان واجد الشرایط که حدنصاب امتیاز آزمون علمی و مصاحبه تخصصی را کسب کرده اند به ترتیب اولویت مربیان با سابقه بالا در سطح شهرستان و با توجه به پست های سازمانی مربوط در حال اقدام است.

** محاسبه حقوق بازنشستگی

وزارت کار درباره محاسبه حقوق بازنشستگی اعلام کرد: حقوق بازنشستگی با توجه به ماده 6 قانون اصلاح پاره ای از مقررات به حقوق بازنشستگی بانوان شاغل خانواده ها و سایر کارکنان بر اساس میانگین حقوق و فوق العاده های مشمول برداشت کسور بازنشستگی در دوسال آخر خدمت با ضریب حقوق سال بازنشستگی محاسبه می شود.

** مواردی که در حیطه مسئولیت وزارت کار نیست

برخی کارکنان شهرداری، شورای شهر، نیروی انتظامی و… مسائل مختلفی مانند انتقال فرزندان ایثارگران این نهادها را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان گذاشتند. این وزارتخانه پاسخ داده است مسائل کاری و امور اشتغالی این مجموعه ها در حیطه مسئولیت این وزارتخانه نیست.