نیکوکار اهوازی 2 هزار ماسک را میان شهروندان توزیع کرد

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: با بروز پدیده گرد و غبار در خوزستان، یک فرد نیکوکار 2 هزار ماسک تهیه کرد و آنها را برای توزیع بین مردم اهواز در اختیار هلال احمر این شهرستان گذاشت. فتح الله هاشم نژاد روز شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: ماسک های تهیه شده صبح […]

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: با بروز پدیده گرد و غبار در خوزستان، یک فرد نیکوکار 2 هزار ماسک تهیه کرد و آنها را برای توزیع بین مردم اهواز در اختیار هلال احمر این شهرستان گذاشت. فتح الله هاشم نژاد روز شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: ماسک های تهیه شده صبح امروز توسط این نهاد میان مردم توزیع شد. وی اضافه کرد: هیچگونه اعتباری برای خرید ماسک به جمعیت هلال احمر اختصاص نیافته است.

14466_218

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز اظهار کرد: پارسال جمعیت هلال احمر خوزستان چهار میلیارد ریال از اعتبار خود ماسک خریداری کرد که این پول به جمعیت بازنگشت. هاشم نژاد عنوان کرد: همچنین جمعیت هلال احمر اهواز 2 دستگاه آمبولانس در شهر برای رسیدگی به مردم در شرایط هوای ناشی از ریزگردها مستقر کرده است. طبق آمار رسیده از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان میزان ریزگردها در اهواز 2 هزار و 603 میکروگرم بر مترمکعب و 17 برابر حد مجاز است.