سردار اسحاقی : بیشترین میزان جرایم فضای مجازی برداشت غیر مجاز از کارت های بانکی است

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: میزان کشف جرائم فضای مجازی در این استان در یکسال اخیر 92 درصد افزایش یافته است. سردار محمدرضا اسحاقی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی افزود:بیشترین میزان جرایم فضای مجازی برداشت غیر مجاز از کارت […]

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: میزان کشف جرائم فضای مجازی در این استان در یکسال اخیر 92 درصد افزایش یافته است. سردار محمدرضا اسحاقی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی افزود:بیشترین میزان جرایم فضای مجازی برداشت غیر مجاز از کارت های بانکی است به همین منظور مردم در استفاده از کارت های بانکی خود نهایت دقت را داشته باشند.

82249956-71057024

وی گفت: از دیگر فعالیت های یک سال اخیر نیروی انتظامی برخورد با مکان های عرضه قلیان و پوشاک نامناسب بوده ضمن اینکه در 6ماه نخست امسال چهار هزار بازدید در این رابطه انجام گرفت و 389 فقره حکم تعطیلی برای مراکز متخلف صادر شد. فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه از کاهش 2 درصدی سرقت به عنف و کشف 75 درصدی سرقت از منزل و خودرو خبر داد و گفت: مراجعه به مراکز مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی با افزایش 10 درصدی 9هزار و 773 نفر بوده که 68 درصد این آمار با سازش پایان یافت. وی عنوان کرد: در یک سال گذشته 341 هزار و 432 فقره تماس با پلیس 110 انجام گرفت که 79 هزار مورد از آنها با سازش پایان یافت. سردار اسحاقی در ادامه افزود:برای ارتقاء سطح امنیت در خوزستان 2هزار و 110 نفر نگهبان محله به کار گرفته شده است.

وی همچنین در ادامه با تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان خوزستان گفت: در این مدت 72 برنامه شامل دیدار چهره به چهره مسوولان انتظامی با مردم، ارائه خدمات درمانی در مرزها ، غبار روبی مزار شهدا و آموزش همگانی هشدارهای پلیسی در استان خوزستان برگزار می شود. وی گفت:تقویت زمینه مشارکت مردمی ومعرفی دستاوردها و توسعه حقوق شهروندی، افزایش خدمات دانش پایه وتقویت روحیه مشارکت پذیری و ترویج فرهنگ عاشورایی با توجه به همزمانی این هفته با آغاز ماه محرم ازدیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی است. سردار اسحاقی با اشاره به برنامه ششم توسعه گفت: طبق این برنامه پیش بینی شده امکانات پلیس و پاسگاه در مناطقی که کمبود وجود دارد تقویت شود ضمن اینکه در این راستا استفاده از ظرفیت خیران امنیت نیز مورد توجه است. وی بیان کرد: نیروی انتظامی استان خوزستان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون 539 شهید ، 858 جانباز و 125 آزاده را تقدیم کرده است.