بیمارستان سینا و حادثه دیگر ؛مرگ کودک 9 ساله پس از عمل جراحی!

یک کودک 9 ساله شهرستان کارون پس از جراحی در بیمارستان سینا، با انتقال به بیمارستان ابوذر اهواز جان خود را از دست داد. عموی کودک فوت شده در این خصوص اظهار داشت: 2 هفته پیش برادر زاده ام را برای عمل لوزه سوم به بیمارستان سینا بردیم. وی با بیان اینکه کودک سابقه هیچ […]

یک کودک 9 ساله شهرستان کارون پس از جراحی در بیمارستان سینا، با انتقال به بیمارستان ابوذر اهواز جان خود را از دست داد. عموی کودک فوت شده در این خصوص اظهار داشت: 2 هفته پیش برادر زاده ام را برای عمل لوزه سوم به بیمارستان سینا بردیم. وی با بیان اینکه کودک سابقه هیچ گونه بیماری خاصی نداشته افزود: مادر کودک هنگام عمل بالای سر او بوده و اظهار کرده هنگام عمل جراحی کودک به هوش آمده و پس از آن کودک به کما می رود.

5043910_468

او ادامه داد: پس از به کما رفتن کودک به بیمارستان ابوذر در اهواز اعزام شده و دوشنبه پس از 12 روز در کما بودن درگذشت. روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تماس خبرنگار ایرنا با وی، از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد. همچنین رییس بیمارستان سینا از اظهار نظر در این باره تا اطلاع ثانوی خودداری کرد. گفتنی است چندی پیش نیز پنج بیمار دیالیزی در بیمارستان سینا جان خود را از دست دادند.

ایرنا