طرح “همای رحمت” در روستاهای شهید علی چعب و عشاره اهواز اجرا شد

مرحله دیگری از طرح ملی همای رحمت با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در روستاهای شهید چعب و عشاره در 43 کیلومتری محور اهواز ـ اندیمشک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی در حاشیه اجرای این برنامه گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، طرح ملی همای رحمت […]

مرحله دیگری از طرح ملی همای رحمت با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در روستاهای شهید چعب و عشاره در 43 کیلومتری محور اهواز ـ اندیمشک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی در حاشیه اجرای این برنامه گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، طرح ملی همای رحمت و سفره‌های آسمانی به منظور اطعام ایتام، بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار، سالمندان، معلولین، زندانیان و خانواده های آنها در سراسر استان آغاز شده است.

photo_2016-06-19_08-59-08

وی با اشاره به اصل بشردوستی به عنوان سرلوحه فعالیت های جمعیت هلال احمر افزود: طرح همای رحمت با توزیع سبدهای غذایی و سفره‌های آسمانی با همکاری و مساعدت خیرین شهرستان در ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرا شده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد یافت. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه توزیع غذا به خانواده های بی سرپرست در شب های ماه رمضان توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام می شود، تصریح کرد: در قالب طرح همای رحمت، سبدهای غذایی شامل حبوبات، برنج، مرغ، گوشت، ماکارونی، رب گوجه و مواد غذایی دیگردر میان خانواده‌های شناسایی شده توزیع می شود. بر اساس این گزارش، داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز با همراهی دکتر خدادادی، تعدادی سبد غذایی و هدیه های کودکانه را در میان اقشار آسیب پذیر روستاهای شهید علی چعب و عشاره توزیع کردند. همچنین پس از شناسایی یک نوجوان معلول و شرایط نامطلوب محیطی در روستای عشاره، هماهنگی لازم برای اهدای یک دستگاه ویلچر انجام شد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان پس از اجرای طرح همای رحمت در روستاهای مذکور، در ضیافت افطار امدادگران پایگاه امداد جاده ای شهید چعب اهواز شرکت کرد و پس از آن در یک گفتگوی صمیمانه از دیدگاه های داوطلبان منتخب هلال احمر اهواز مطلع شد.