مصدوم درآمبولانس مامور اورژانس را کتک زد

یکی از ماموران اورژانس در شهرضا از توابع استان اصفهان از مصدوم نزاع خانوادگی در آمبولانس و در مسیر بیمارستان کتک خورد. مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: یک واحد امدادی اورژانس شهرضا به همراه دو تکنسین ساعت 23 شب گذشته برای امداد رسانی به یک حادثه چاقوخوردگی اعزام شد […]

یکی از ماموران اورژانس در شهرضا از توابع استان اصفهان از مصدوم نزاع خانوادگی در آمبولانس و در مسیر بیمارستان کتک خورد. مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: یک واحد امدادی اورژانس شهرضا به همراه دو تکنسین ساعت 23 شب گذشته برای امداد رسانی به یک حادثه چاقوخوردگی اعزام شد که پس از حضور در صحنه حادثه و مواجه شدن با صحنه درگیری خانوادگی اقدامات اولیه از سوی ماموران اورژانس برای کنترل خونریزی مصدوم انجام شد.

82108144-70788250

عباس عابدی افزود: تکنسین های اورژانس، مصدوم را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کردند که در مسیر بیمارستان، مصدوم با تکنسین درگیر شد او را مضروب کرد. وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده و با دستور مقام قضایی، مصدوم پس از مداوا و ترخیص از بیمارستان , هم اکنون در بازداشت بسر می برد. شهرستان شهرضا در جنوب استان اصفهان واقع شده و تا مرکز این استان حدود 80 کیلومتر فاصله دارد.