پیام رهبر معظم انقلاب به زوج های جوان: به همسران خود مهر بورزید و به آنها وفادار باشید

پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به شرکت‌کنندگان طرح ملی ‘همسفر تا بهشت’ توسط حجت‌الاسلام درّی نجف‌آبادی در مشهد قرائت شد.به گزارش عصر ما در بخشی از این پیام آمده است: ‘توصیه می‌کنم به همسران خود مهر بورزید، به آنها وفادار باشید و خویشتن را در سرنوشت یکدیگر شریک بدانید’متن این پیام که در جمع زوج‌های […]

پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به شرکت‌کنندگان طرح ملی ‘همسفر تا بهشت’ توسط حجت‌الاسلام درّی نجف‌آبادی در مشهد قرائت شد.به گزارش عصر ما در بخشی از این پیام آمده است: ‘توصیه می‌کنم به همسران خود مهر بورزید، به آنها وفادار باشید و خویشتن را در سرنوشت یکدیگر شریک بدانید’متن این پیام که در جمع زوج‌های جوان شرکت‌کننده در این طرح قرائت شد، به شرح ذیل است:

???? ???? ?????? ?? ????? ??????????? ????

“بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

همسری شما جوانان عزیزی را که پیوند دل‌ها و جسم‌ها و سرنوشت‌ها است، صمیمانه به همه شما فرزندان عزیزم تبریک می‌گویم. توصیه می‌کنم به همسران خود مهر بورزید، به آنها وفادار باشید و خویشتن را در سرنوشت یکدیگر شریک بدانید. از گره افتادن در رشته زندگی مشترک بر حذر باشید و گره‌های کوچک و بی‌اهمیت را نادیده بگیرید.خداوند به شما خوشبختی و شادکامی و اعتلای روحی عطا فرماید و کانون زندگی‌تان را فرزندانی تندرست و صالح، گرمی و روشنی ببخشد. ان‌شاءالله.