دادستان شوش: 80 نفر از عوامل تیراندازی طی سال جاری دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت:با تلاش ماموران انتظامی 80 نفر از عوامل تیراندازی در مجالس عروسی و عزا طی امسال در این شهرستان دستگیر شده اند. مصطفی نظری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این افراد با تیراندازی هوایی در مجالس عزا و عروسی موجب ناامنی در سطح شهرستان شده بودند که […]

دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت:با تلاش ماموران انتظامی 80 نفر از عوامل تیراندازی در مجالس عروسی و عزا طی امسال در این شهرستان دستگیر شده اند. مصطفی نظری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این افراد با تیراندازی هوایی در مجالس عزا و عروسی موجب ناامنی در سطح شهرستان شده بودند که از ابتدای امسال تاکنون پس از شناسایی از سوی نیروی انتظامی دستگیر شدند.

81972483-70537513

وی گفت:از این افراد تعداد 166 قبضه سلاح شکاری و جنگی و مقادیری فشنگ کشف وضبط شده است. دادستان شوش ضمن هشدار به عوامل ناامنی در شهرستان شوش اظهار کرد:با تعامل بزرگان و سران طوایف فرهنگ غلط تیراندازی در مجالس عزا و عروسی در این شهرستان کاهش یافته اما حذف این فرهنگ غلط همچنان نیازمند تعامل و همکاری همه اقشار جامعه است. وی با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان و مجرمان و افرادی که به هر نحوی موجب رعب و وحشت و ناامنی در سطح شهرستان شوش می شوند افزود:سلب آسایش، مزاحمت و خسارت به دیگران جرم تلقی شده ، قابل پیگرد قضایی بوده و کیفر قانونی دارد.

نظری افزود:افرادی که دارای مجوز حمل سلاح می باشند در صورتیکه اقدام به تیراندازی در مجالس نمایند علاوه بر ضبط سلاح و مجازات قانونی مجوز حمل سلاح آنها نیز باطل می شود. نظری از شناسایی تعدادی دیگر که در گذشته اقدام به تیراندازی در نقاط مختلف شهرستان شوش نموده بودند خبر داد و گفت:این افراد بزودی دستگیر و مجازات خواهند شد. رسم غلط تیراندازی در مجالس عروسی و عزا در استان خوزستان علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در سالهای اخیر چندین کشته و مصدوم بر جای گذاشته است.