از درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان طالقانی آبادان با حضور وزیر بهداشت و درمان بهره برداری شد

درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان روز جمعه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری شد. به گزارش ایرنا درمانگاه تخصصی بیمارستان طالقانی آبادان هزار و 800 متر مربع زیربنا دارد و شش 6 میلیارد ریال اعتبار با مساعدت و مشارکت منطقه آزاد اروند برای ساخت و تکمیل […]

درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان روز جمعه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری شد. به گزارش ایرنا درمانگاه تخصصی بیمارستان طالقانی آبادان هزار و 800 متر مربع زیربنا دارد و شش 6 میلیارد ریال اعتبار با مساعدت و مشارکت منطقه آزاد اروند برای ساخت و تکمیل آن هزینه شده است.

81970356-70533806

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچننی روز جمعه در سفر خود به منطقه آزاد اروند از روند ساخت مجتمع تخصصی، فوق تخصصی و آموزشی 220 تختخوابی آیت الله طالقانی آبادان دیدن کرد. این پروژه با 22 هزار و 400 متر مربع زیربنا و اعتباری هزار و 200 میلیارد ریال با کمک بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی در حال اجراست. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر در جمع خبرنگاران رسانه ها با تشریح اقدامات انجام شده برای توسعه بهداشت و درمان در خوزستان، افزود:سازمان منطقه آزاد اروند نیز در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در این منطقه کمک ویژه ای داشته است. قاضی زاده هاشمی تصریح کرد:تخت های بیمارستانی و اورژانس های بیمارستانی این منطقه نوسازی شده و اتاق های عمل نیز مجهز شده است. به گفته هاشمی، طی یکی دو سال آینده 500 تخت بیمارستانی به مجموعه تخت های این استان اضافه خواهد شد.

وی تاکید کرد:در حوزه بهداشت نیز پایگاه های بهداشتی و مراکز جامع خدمات سلامت ایجاد شده که امیدواریم به تدریج برای تمامی مردم ایران پرونده الکترونیک سلامت اجرایی شود. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی که روز جمعه در قالب کاروان نورآوران سلامت به شهرستان آبادان سفر کرده است، در روستای ابوشانک 12 عمل جراحی چشم انجام داد. در سفر قاضی زاده هاشمی به خرمشهر نیز عملیات اجرایی ساخت یک بیمارستان فوق تخصصی آغاز می شود.

ل