سردار اسحاقی :دفاع از آرمان ها و کیان اسلامی و تلاش برای تامین امنیت مردم از افتخارات نیروی انتظامی است

نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه و خدمت به مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد. سردار محمدرضا اسحاقی روز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر ستوانیکم شهید عباس نادری در حرم حضرت دانیال نبی(ع) در شوش افزود:نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه و آرامش مردم با تمام ظرفیت تلاش می کند. وی افزود:از […]

نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه و خدمت به مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد. سردار محمدرضا اسحاقی روز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر ستوانیکم شهید عباس نادری در حرم حضرت دانیال نبی(ع) در شوش افزود:نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه و آرامش مردم با تمام ظرفیت تلاش می کند. وی افزود:از اینکه به عنوان پلیس خادم مردم هستیم همواره شکر گذار خداوند متعال بوده و برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود:ماموران جان بر کف نیروی انتظامی از اینکه خود را سپر گلوله های دشمنان امنیت جامعه می کنند تا به مردم آسیبی نرسد افتخار می کنند. وی اظهار کرد:دفاع از آرمان ها و کیان اسلامی و تلاش برای تامین امنیت مردم از افتخارات نیروی انتظامی است که به آن می بالد. سردار اسحاقی با گرامیداشت یاد شهیدعباس نادری که در منطقه عملیاتی فتح المبین در مبارزه با سارقان مسلح و مخلان نظم و امنیت به شهادت رسید گفت:شهید نادری با نثار خون خود در راه امنیت و آرامش جامعه برگ زرین دیگری بر افتخارات این نیرو افزود. وی گفت:ماموران نیروی انتظامی با الگو پذیری از شهدایی چون عباس نادری با افتخار انجام وظیفه می کنند. سردار اسحاقی از حضور پر شور مردم شهرستان شوش در آیین تشییع این شهید سبزپوش قدردانی کرد و گفت:این حضور پر شور بیانگر این واقعیت است که مردم با پلیس ارتباط عمیق ، دقیق و منطقی دارند. ستوانیکم عباس نادری سه شنبه در تعقیب سارقان مسلح در غرب کرخه به شهادت رسید. در این عملیات یکی از سارقان مسلح که از افراد سابقه دار و تحت تعقیب بود به هلاکت رسید و سارق دیگر نیز دستگیر شد. پیکر ستوانیکم شهید عباس نادری با حضور پر شور مردم و نیروهای نظامی و انتظامی در جوار شهدای شوش به خاک سپرده شد. شهرستان شوش در شمال استان خوزستان واقع است. تاکنون دو مامور نیروی انتظامی شهرستان شوش در مبارزه با اشرار و سارقان مسلح به شهادت رسیده اند.