آزادی پنج زندانی جرایم غیر عمد توسط داوطلبان هلال احمر اهواز

در آستانه میلاد پیامبر مهربانی ها داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز با تامین مبلغ 245 میلیون ریال پنج زندانی نیازمند خوزستانی را آزاد نمودند. رییس جمعیت هلال احمر اهواز ضمن گرامیداشت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) گفت :به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز و با هماهنگی و معرفی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه […]

در آستانه میلاد پیامبر مهربانی ها داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز با تامین مبلغ 245 میلیون ریال پنج زندانی نیازمند خوزستانی را آزاد نمودند. رییس جمعیت هلال احمر اهواز ضمن گرامیداشت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) گفت :به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز و با هماهنگی و معرفی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان پنج نفر از زندانیانی که به دلیل بدهی یا ارتکاب به جرایم غیر عمد و عدم استطاعت مالی در بند بودند با پرداخت مبلغ 245 میلیون ریال به شاکیان و اعلام رضایت آنها به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

812829337_138366 (1)

سید فتح اله هاشم نژاد ضمن دعوت از عموم مردم برای عضویت در واحد داوطلبان جمعیت اظهار داشت: جمعیت هلال احمر برنامه ها و طرح های متنوعی برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه دارد که یکی از مهم ترین آنها طرح نوید سلامتی است که هدف آن کمک به بیماران صعب العلاج و تامین هزینه های دارو و بستری آنهاست. وی افزود : از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ یک میلیارد و شصت میلیون ریال از محل کمک های مردمی و برگزاری جشنواره های غذا برای اجرای طرح مذکور جمع آوری شده است که مبالغ مذکور جهت کمک به 246 نفر از بیماران صعب العلاج و نیازمند اهوازی مصرف شده است.