انتخابات مجمع نظام پرستاری خوزستان برگزار شد

چهارمین جلسه هم اندیشی نمایندگان هیات مدیره نظام پرستاری استان خوزستان روز جمعه چهارم دی ماه، با حضور هیات های شهرستان های اهواز، آبادان، امیدیه، اندیمشک، ایذه، رامهرمز، شوشتر و ماهشهر برگزار شد. در این نشست کلیه اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و برنامه های خود در حوزه رفاهی فرهنگی پرداختند. […]

چهارمین جلسه هم اندیشی نمایندگان هیات مدیره نظام پرستاری استان خوزستان روز جمعه چهارم دی ماه، با حضور هیات های شهرستان های اهواز، آبادان، امیدیه، اندیمشک، ایذه، رامهرمز، شوشتر و ماهشهر برگزار شد. در این نشست کلیه اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و برنامه های خود در حوزه رفاهی فرهنگی پرداختند. از جمله پیشنهادات ارائه شده می توان به برگزاری اردوهای داخل و خارج از استان، برگزاری مسابقات و برنامه نشاط آور ورزشی، برگزاری مسابقات پیامکی با لزوم فعال سازی سامانه پیامکی، لزوم افزایش تعامل هیات های شهرستان ها با ارگان های مختلف در جهت جذب حمایت و همچنین همکاری این مجموعه ها در راستای اجرای برنامه ها و پیشبرد اهداف هیات ها در حوزه های مختلف از جمله آموزش، معرفی توانمندی های پرستاران عضو نظام پرستاری استان به جامعه و سایر موارد اشاره کرد.

untitled

همچنین در این جلسه، انتخابات مجمع شورای نظام پرستاری استان خوزستان نیز برگزار شد. با رای اکثریت آقای کورش نادری به عنوان رییس هیات مدیره استان، آقای عادل علی نشان به عنوان نائب رییس و آقای عامری به عنوان دبیر انتخاب شدند. همچنین در این جلسه، روسای سه کمیسیون فعال فرهنگی رفاهی، حقوقی و آموزش نیز تعیین شدند. بر این اساس آقای بوعذار به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی رفاهی، آقای جوکار به عنوان رییس کمیسیون حقوقی و خانم دکتر الهی به عنوان رییس کمیسیون آموزش معرفی شدند. در این نشست همچنین به منظور تعامل بیشتر با رسانه ها مریم سبحانی فرد به عنوان مسئول روابط عمومی مجمع معرفی شد. همچنین در این جلسه مصوب شد جلسات هیات مدیره استان با حضور نمایندگان هیات های شهرستان ها به صورت دوره ای و هر دو ماه یکبار برگزار شود. جلسه آینده مجمع شورای نظام پرستاری استان خوزستان در تاریخ 14 اسفندماه به میزبانی شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.