جانعلی خورشیدی خواهان برخورد شدید نیروی انتظامی با “دست فروشان” شد!

جانعلی خورشیدی رئیس جدید کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز در گفتگو با هورنیوز در مورد اعتراض و تعطیلی بازار اهواز در چند روز گذشته گفت: امروز جلسه ای با حضور فرماندار اهواز، نمایندگان استانداری، نیروی انتظامی و دستگاه های دیگر شهر در سالن جلسات استانداری برگزار شد. وی افزود: موضوع این جلسه طولانی […]

جانعلی خورشیدی رئیس جدید کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز در گفتگو با هورنیوز در مورد اعتراض و تعطیلی بازار اهواز در چند روز گذشته گفت: امروز جلسه ای با حضور فرماندار اهواز، نمایندگان استانداری، نیروی انتظامی و دستگاه های دیگر شهر در سالن جلسات استانداری برگزار شد. وی افزود: موضوع این جلسه طولانی ساماندهی دست فروشان هسته مرکزی شهر اهواز برای ایجاد رضایتمندی در میان اصناف مختلف این منطقه بوده، و دستورالعملی در این خصوص تدوین شد.

خورشیدی خاطرنشان کرد: قبل از این جلسه نیز نشستی با حضور چند عضو شورا، نمایندگان اصناف و دستگاه های نظارتی و تصمیم گیرنده برگزار شده بود که در پایان این جلسه نسبت به شرح اختیارات و تقسیم وظایف اقدام شد. عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: در ادامه این جلسه مقرر شد شهرداری اهواز و نیروی انتظامی تا اجرایی شدن کامل دستورالعمل ساماندهی دست فروشان، نسبت به تخصیص مکان مناسب برای جابجایی آنان اقدام کنند و در اسرع وقت طی چند مرحله نسبت به هدایت کسبه به آن مکان اقدام نمایند، ضمن اینکه برای ساماندهی دست فروشان اهواز احتیاج به یک عزم جدی در همه دستگاهها است. خورشیدی گفت: در این دستورالعمل علاوه بر دست فروشان هسته مرکزی شهر، وانت بارهایی که اقدام به فروش میوه، مواد خوراکی و … می کنند نیز برای ساماندهی لحاظ شده اند. این عضو شورای شهر اهواز در پاسخ به سوالی مبنی بر “برخورد گزینشی ماموران ساماندهی دست فروشان” گفت: این مورد نیز در دستورالعمل تدوین شده و هیچگونه بی عدالتی قابل قبول نخواهند بود، با خاطیان نیز به شدت برخورد خواهیم کرد. وی در خصوص انتخاب ریاست جدید کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در جلسه امروز شورا بنده با شش رای از هفت رای به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا انتخاب شدم و آقای باورصاد و خانم صالح پور نیز به ترتیب به عنوان نایب رئیس و سخنگوی این کمیسیون تعیین شدند.

*معلوم نیست که عالی جناب خورشیدی سخنگوی بازاریان در شورای شهر است یا نماینده مه مردم؟ آیا این عضو محترم شورا برای هزاران خانواده محروم جامعه نیز نسخه ای دارد یا صرفا بدنبال پاک کردن صورت مساله است؟