واژگونی خودرو در جاده اندیمشک- اهواز جان 2 زائر اصفهانی بازگشته از کربلا را گرفت

واژگونی یکدستگاه خودروی پراید حامل اعضای یک خانواده بازگشته از سفر کربلا در جاده اندیمشک به اهواز 2 کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت. مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک روز شنبه به ایرنا گفت:این حادثه ساعت 5:15 دقیقه صبح روز شنبه در سه راهی دهلران و در 10 کیلومتری اندیمشک رخ […]

واژگونی یکدستگاه خودروی پراید حامل اعضای یک خانواده بازگشته از سفر کربلا در جاده اندیمشک به اهواز 2 کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت. مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک روز شنبه به ایرنا گفت:این حادثه ساعت 5:15 دقیقه صبح روز شنبه در سه راهی دهلران و در 10 کیلومتری اندیمشک رخ داد.

81864972-70350850

مهدی خادمی با تایید حضور ماموران سازمان آتش نشانی اندیمشک برای نجات مصدومان گرفتار شده در داخل خودرو افزود:دو سرنشین این خودرو در دم جان باختند و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند که برای درمان به بیمارستانی در اهواز اعزام شدند. وی اظهار کرد:در این حادثه که علت آن از سوی پلیس در دست بررسی است پدر و مادر خانواده در دم جان باخته و دو فرزند نوجوان آنها نیز مصدوم شدند.

سرنشینان این خودرو اعضای یک خانواده اهل اصفهان می باشند که در مسیر بازگشت از کربلا خودروی آنها دچار حادثه شد. با آغاز روند بازگشت زائران اربعین حسینی از عراق جاده های شمال استان خوزستان به ویژه جاده های شهرستان اندیمشک با ترافیک سنگین خودروها روبروست. برخی زائران بازگشته از عراق که از مرز مهران در استان ایلام وارد کشور شده اند از طریق جاده دهلران – اندیمشک وارد استان خوزستان می شوند.