نشست هم اندیشی مردم و معتمدان “شهرک شهید صباغان” بندر امام برگزار شد

شهرک شهید صباغان با دارابودن 2500خانوار از محرومترین مناطق بندرامام ره میباشد که الحمدالله جوانان مستعدی در عرصه های فرهنگی ،ورزشی و اجتماعی در خود جای گرفته است.در این میان بعداز چندین سال محرومیت در این منطقه ولایتمدار جوانانی که در جهت رفع مشکلات صباغان کمر همت را بستند و یک تشکل مردمی جهادی که […]

شهرک شهید صباغان با دارابودن 2500خانوار از محرومترین مناطق بندرامام ره میباشد که الحمدالله جوانان مستعدی در عرصه های فرهنگی ،ورزشی و اجتماعی در خود جای گرفته است.در این میان بعداز چندین سال محرومیت در این منطقه ولایتمدار جوانانی که در جهت رفع مشکلات صباغان کمر همت را بستند و یک تشکل مردمی جهادی که میتواند گام به گام با مسولین دلسوز در عرصه عمران وآبادانی صباغان بردارد توسط این جوانان تشکیل گردید که به جرات میتوان گفت تا کنون با تشکیل جلسات مستمر ماهیانه دوبار توانستند از مسولین دلسوز برای شرکت در این جلسات دعوت بعمل آورند و الحمدالله با استقبال گرم مسولین مواجه شده است .

IMG-20150505-WA0072

نصاری از اعضا این تشکل مردمی که خود از پایبندان و متعهدان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میباشد در این خصوص می گوید:هدف از تشکیل این مجموعه اول تبین مردمداری در این نظام مقدس و بعددر راستای رفع مشکلات دایرگردیده است و انعکاس مشکلات مردم این منطقه محروم به گوش شنوای مسولین دلسوز و ولایتمدار میباشد که با یکدل شدن و ایجاد همبستگی در این چندسال فاصله افتاده شده بین مردم شهیدپرورصباغان و مسولین انقلابی را به حداقل برسانیم تا انشاالله شاهد رفع محرومیت از این منطقه باشیم.

این مجموعه از جوانانی روشنفکر و متدین که خود در عرصه های فرهنگی و ورزشی صاحب نام هستند، تشکیل گردیده است که با دست در دست گذاشتن دستهایمان در دستهای مسولین دلسوز ایرانی آباد را بنا نماییم و مقدمات افقی روشن برای مردم قدرشناس ایران بویژه مردم ولایتمدار صباغان را بخواست خداوندمتعال و با توسل به اهل بیت ع و به پیروی از توصیه های پدرانه رهبرفرزانه انقلاب (مدظله العالی) که همیشه بر ایجاد همدلی و همبستگی بین سایر اقشار مردم درجهت رفع مشکلات تاکید فراوان فرموده است ،بتوانیم گامهای طلایی را با همت دوستان برداریمنصاری یادآور شد،این جلسات ماهی دوبار دایر میگردد که به موضوعات و مشکلات مختلف پرداخته میشود.

در اینجا جادارد از کلیه مسولین بویژه مسولین که همراه این مجموعه در جهت رفع مشکلات برداشته اند و در حال برداشت میباشند تشکر و قدردانی نماییم و از خداوند منان برای این عزیزان توفیقات روزافزون و عزت نفس مسئلت مینماییم که با وجود چنین مسولان متعهد وانقلابی است که کشور عزیزمان روزهای روشن خود را به کوری چشمان بی بصیر خواهید دید و جادارد از دوستانی که تاکنون با وجود تمام مشغله کاری بابنده حقیر همراه وهمدل هستند. اعم از برادران سیدامیرعلیزاده. علی مشعلی .مسعودعثمان زاده. جعفرعطشانی .محمدمستعد.حیدرسبتی.احمدهرجاوی.هاشم آل عاصی . سیدرضاهاشمیان.نادرفرحانی.صادق مقدم. راضی نوری نژاد. ولید نصاری . کریم محسنی .امیدزیابی و احمدعیدانی تا بتوانیم بر یکی از ارکان اصلی نظام مقدس که همان محرومیت زدایی چیره شویم که اانقلابمان لایق بهترینهاست. انشاالله تعالی

در اخر لازم است از زحمات عزیزانی که در این مدت با وجود تمام مشغله های کاری و اجتماعی تلاش مضاعف نسبی داشتند و سعی الهی در جهت رفع محرومیت و ثبات امنیت منطقه صباغان با وجود تمام کاستی ها تشکر بعمل آورم.فرماندارمحترم،فرماندهی محترم نیروی انتظامی ماهشهر ،ریاست محترم اداره برق بندرامام خمینی ره .مدیریت محترم شبکه بهداشت ماهشهر… امیدوارم باهمت این عزیزان وبقیه مسولین انقلابی، به شهرک شهیدصباغان که دین خود را به انقلاب داده است بیشتر توجه نمایند تادر نظام مقدس شاهد بهترینها باشیم..

IMG-20150505-WA0087