شهردار موسوی : تداوم اجرای پروژه های بزرگ و ماندگار راهبرد شهرداری اهواز در سال 94 است

تاکید شهردار اهواز بر تداوم اجرای پروژهای بزرگ و ماندگار نخستین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری اهواز در سال 94 برگزار شد. در این جلسه که با حضور معاونین شهردار و شهرداران مناطق برگزار شد، شهردار اهواز در سخنانی با اشاره به نامگذاری امسال بنام دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: رهبر معظم […]

تاکید شهردار اهواز بر تداوم اجرای پروژهای بزرگ و ماندگار نخستین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری اهواز در سال 94 برگزار شد. در این جلسه که با حضور معاونین شهردار و شهرداران مناطق برگزار شد، شهردار اهواز در سخنانی با اشاره به نامگذاری امسال بنام دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی که به حق افتخار امت اسلامی و همه آزادیخواهان جهان است، در فرمایشاتی حکمیانه، امسال را به نام سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری نمودند و این رویکرد و نامگذاری بی تردید، شادابی و نشاط مضاعفی را برای گام برداشتن در مسیر توسعه و پیشرفت کشور، به جامعه تزریق نموده است.

c7fhcwrilzw0s46y6ge3

شهردار اهواز با اشاره به برخی حوادث منطقه ای و بین المللی و بی ثباتی در برخی از کشورها گفت : رهبری مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب باعث افتخار ، خوشحالی و البته شکرگذاری است و باعث شده تا بسیاری از تحلیل گران و صاحب نظران بین المللی نیز به هوشمندی و تدبیر و دوراندیشی ایشان اعتراف کنند. سید خلف موسوی گفت : امروزه به جرات می توان گفت در دنیا یک حرف حق شنیده می شود و آن ندای رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است. وی به سخنان اخیر سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان اشاره کرد و با ابراز تاسف از اقدامات و رفتارهای برخی کشورهای منطقه گفت: متاسفانه عده ای فقط خودشان را فریب می دهند ولی باید بدانند ملتها بیدار شده اند و آنچه امروز در یمن شاهد آن هستیم نشان می دهد این بیداری، دامن سایر کشورهای مرتجع منطقه را نیز خواهد گرفت.

شهردار اهواز افزود : رژیم سابق دست در دست آمریکا و اسرائیل و بود و به برکت انقلاب اسلامی ، اینک جمهوری اسلامی در صف اول مبارزه با آمریکا و اسرائیل و منادی صلح و امنیت در منطقه است ، اما متاسفانه برخی از کشورها ی منطقه از روی بی¬تدبیری و ضعف ، تحلیل درستی از شرایط منطقه ای و بین المللی و جایگاه ایران ندارند. وی گفت : اینکه امروز کسی به خودش اجازه بدهد در مسائل داخلی یک کشور دیگر مداخله نظامی کند و ملتی را بمباران کند آنهم در دفاع از یک حاکم فراری ، منتهای زور و تزویر است. وی بر ضرورت اهتمام و توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خدمتگزاری صادقانه به مردم تاکید کرد و گفت : تسریع و گسترش خدمات رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق محروم و افزایش رضایتمندی شهروندان و اجرای پروژه های زیر ساختی و ماندگار، راهبرد مهم شهرداری اهواز در سال 94 خواهد بود. وی در ادامه به ضرورت افزایش درآمدهای پایدار ، ساماندهی منابع انسانی همچنین ساماندهی املاک شهرداری تاکید کرد و گفت : ضرورت دارد در سال جدید پروژه های بزرگ و اثرگذار عمرانی با سرعت بیشتری اجرایی شوند و در مناطق محروم ، شاهد کاهش و رفع محرومیت ها باشیم.

موسوی ساماندهی و طراحی ورودی های اهواز را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد : ضرورت دارد در سال 94 ساماندهی مبادی ورودی اهواز آغاز و فضاهای زیبا و نمادین شهری احداث شوند.وی در ادامه سخنان خود بر رعایت قانونمداری و شرع در انجام وظایف سازمانی تاکید کرد و گفت : قانونگرایی میثاق جمعی ما برای ارائه خدمات مطلوب و موثر به شهروندان اهوازی است. وی گفت: همه ما باید خود را خدمتگزار و نوکر مردم بدانیم و فراموش نکنیم که شان و منزلت جایگاه و مسئو لیت های ما ،در خدمتگزاری مطلوب و خالصانه به مردم بعنوان ولی نعمتان ما تعریف می شود. وی نظام مند کردن فعالیتهای عمرانی و خدماتی و برگزاری مناقصات و مزایدات ، پرداختها، سطوح، و سایر خدمات شهری را خواستار شد و گفت : قاعده مندی و نظام مندی از گام های اصلی و مهم در سالم سازی و شفاف سازی فعالیتهای مدیریت شهری است.

*** دکتر سلحشور: در سال گذشته شاهد اجرای فعالیتهای ماندگار و خوبی از جمله تعریض پل سوم بودیم در این جلسه دکتر جمشید سلحشور رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز در سخنانی با قدردانی از فعالیت ها و تلاش های مجموعه شهرداری و شهردار اهواز در سال 93 گفت : در سال گذشته شاهد اجرای فعالیتهای ماندگار و خوبی از جمله تعریض پل سوم بودیم که جای تشکر و قدردانی دارد. سلحشور گفت: از طرف اعضای شورای اسلامی شهر ، قدردانی و تشکر خود را از تلاشهای مجموعه مدیریت شهری و آقای موسوی شهردار اهواز در سال 93 و ایام نوروز اعلام می کنم. این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه تغییر و تحولات مدیریتی هم نیاز است و هم حق مدیر ارشد است گفت: امیدواریم مدیران و مسئولان جدید در مسئولیتهای خود موفق باشند. وی انتصاب محمد صفری در معاونت فنی عمرانی را به جا و شایسته عنوان نمود و برای وی آرزوی موفقیت کرد. در این جلسه، معاونین و مدیران شهرداری گزارشی از فعالیتها و اقدامات سال 93 شهرداری ارائه نمودند. در پایان جلسه، تودیع و معارفه معاون فنی و عمرانی و معاون مالی و اداری و شهرداران منطقه 1،2، 6، 7 انجام شد