فراخوان چهارم جذب نخبگان در دستگاه‌ های اجرایی تیرماه اعلام می‌شود

سرپرست دفتر پایش و شبکه‌سازی سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت فراخوان سوم جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی بهمن ماه سال گذشته آغاز شد. در این فراخوان ۳۷ هزار و ۹۴۲ نفر شرکت کردند که بر اساس جداول امتیازدهی ابلاغی سازمان اداری استخدامی و کمیته مشترک سه جانبه بنیاد ملی نخبگان، سازمان اداری استخدامی […]

سرپرست دفتر پایش و شبکه‌سازی سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت فراخوان سوم جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی بهمن ماه سال گذشته آغاز شد. در این فراخوان ۳۷ هزار و ۹۴۲ نفر شرکت کردند که بر اساس جداول امتیازدهی ابلاغی سازمان اداری استخدامی و کمیته مشترک سه جانبه بنیاد ملی نخبگان، سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، فعالیت‌های افراد در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی، فناورانه، فرهنگی-اجتماعی و سایرفعالیت‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هر متقاضی سه اولویت محل-شغل را انتخاب می‌کند، افزود: از تعداد ثبت‌نام‌شده، ۱۴ هزار و ۱۹ نفر ثبت درخواست نکرده و ثبت‌نام خود را در سامانه تکمیل نکردند که با توجه به آیین‌نامه‌های موجود به آنان اطلاع‌رسانی شده است و این افراد می‌توانند در فراخوان‌های بعدی شرکت کنند.