به همت انجمن حمایت از زندانیان خوزستان؛ ۹۰ نفر از محکومان مالی آزاد شدند

در مراسمی که توسط انجمن حمایت از زندانیان استان خوزستان برگزار شد، ۹۰ نفر از محکومان مالی جرائم عیرعمد آزاد شدند. به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان و رئیس این انجمن، اظهار داشت: توانمندسازی زندانیان و خانواده‌های آنان یکی از اهداف این انجمن است که […]

در مراسمی که توسط انجمن حمایت از زندانیان استان خوزستان برگزار شد، ۹۰ نفر از محکومان مالی جرائم عیرعمد آزاد شدند.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان و رئیس این انجمن، اظهار داشت: توانمندسازی زندانیان و خانواده‌های آنان یکی از اهداف این انجمن است که می‌تواند پس از آزادی مددجویان از زندان در شکل‌گیری زندگی سالم برای آنان موثر باشد.

جعفری چگنی گفت: امروز به همت انجمن حمایت از زندانیان استان و کمک‌های مالی شرکت فولاد خوزستان و جمعی از خیرین استان، بدهی ۹۰ نفر از محکومان مالی جرائم مالی غیر عمد استان به مبلغ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت و با فراهم شدن زمینه‌ آزادی این مددجویان، به کانون خانواده بازگشتند.

وی افزود: همچنین ۱۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان به خانواده‌های زندانیان تحت پوشش کمیته امداد و انجمن حمایت از زندانیان استان اهدا شد.