برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پلیس با هنجارشکنان و کسانی که بخواهند به نحوی از انحا موجب اخلال در نظم، امنیت و سلب آسایش مردم کنند، برخورد قاطع خواهد داشت. سردار “سید محمد صالحی” در حاشیه رزمایش طرح ترافیکی _ انتظامی طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش با شعار “نشاط […]

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پلیس با هنجارشکنان و کسانی که بخواهند به نحوی از انحا موجب اخلال در نظم، امنیت و سلب آسایش مردم کنند، برخورد قاطع خواهد داشت.

سردار “سید محمد صالحی” در حاشیه رزمایش طرح ترافیکی _ انتظامی طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش با شعار “نشاط بهاری، آرامش در سفر و پرهیز از خطر” همزمان با سراسر کشور در فرماندهی انتظامی استان خوزستان با مشارکت همه سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان آغار کردیم و تا چهاردهم فروردین ماه این طرح ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پیش بینی‌های لازم برای ایمنی هرچه بیشتر محورهای مواصلاتی صورت گرفته و همه دستگاه ها و سازمان ها تلاش خواهند کرد تا بتوانیم تصادفات، سوانح و جانباختگان رانندگی را در طول این ایام کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: پیش بینی های لازم صورت گرفته و در نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی سطح استان خوزستان گشت‌های مشترک پلیس، سازمان‌های امدادرسان و خدماتی مستقر خواهند شد تا ان‌شالله با پوشش ترافیکی تصادفات را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان بیان داشت: به صورت روزانه توسط پلیس راهور و راه استان خوزستان بالغ بر ۲۰۰ واحد گشتی محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی، راه‌های اصلی، راه‌های فرعی و روستایی قرار دارند تا بتوانیم امنیت خوبی را در این ایام برای هم استانی‌های خوب و عزیز،کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات فراهم کنیم.

سردار صالحی در خصوص تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس با خوشحالی، جشن و شادمانی مردم هیچ گونه مخالفتی ندارد و همراه مردم در کنار آنان و از جنس مردم است ولی با آن دسته از افرادی که هنجارشکن باشند و بخواهند به نحوی از انحا موجب اخلال در نظم و امنیت و سلب آسایش مردم کنند پلیس برخورد قاطعی را خواهد داشت.