انتظار جدی از دستگاه های نظارتی و بازرسی استان خوزستان در خصوص افزایش ۲۶ درصدی حقوق شهردار اهواز

صرف نظر از آنکه هیچگاه مشخص نشده دلیل و مزیت رضا امینی فیل آبادی به عنوان شهردار اهواز و انتصاب ۳ معاون اصفهانی در شرایطی که انبوهی از نیروهای نخبه و باتجربه در استان حضور دارند ؛ چه بوده است ؟ حالا خبرهای منتشره از افزایش ۲۶ برابری مزایای وی حکایت دارد.همچنانکه پیشتر نیز زمزمه […]

صرف نظر از آنکه هیچگاه مشخص نشده دلیل و مزیت رضا امینی فیل آبادی به عنوان شهردار اهواز و انتصاب ۳ معاون اصفهانی در شرایطی که انبوهی از نیروهای نخبه و باتجربه در استان حضور دارند ؛ چه بوده است ؟

حالا خبرهای منتشره از افزایش ۲۶ برابری مزایای وی حکایت دارد.همچنانکه پیشتر نیز زمزمه هایی مبنی بر پرداخت های بالا به معاونین اصفهانی شهردار تحت عناوین مربوط به مزایای حقوق و … شنیده شده است.

  همه این موارد در حالی است که حدود یک سال و نیم حضور شهردار و نیم اصفهانی نشان می دهد که به لحاظ عملکرد عمرانی و خدماتی رضایت مندی شهروندان و انگیزه کارکنان و کارگران نسبت به شهرداران گذشته اهواز ضعیف تر بوده است .

به همین دلیل همچنان جای این سوال باقی است که چه اتفاق خاصی با حضور این تیم اصفهانی در شهر اهواز رخ داده و اگر قرار بوده عملکرد شهرداری ضعیف تر از گذشته و یا همسطح گذشته باشد چه نیازی به این همه هزینه مادی و معنوی برای حضور تیم اصفهانی بوده‌است؟!

سوال دیگری که از دستگاه های نظارتی وجود دارد این است که آیا آنان هزینه های صورت گرفته جهت رهن و اجاره و تامین امکانات مجلل برای استقرار و سکونت تیم اصفهانی در اهواز و سایر هزینه های مترتب بر آن را مورد رصد و بررسی دقیق قرار داده اند؟

آیا پرداختی ها و مزایای حقوقی تیم اصفهانی مورد رصد؛ بررسی و حساب کشی قرار گرفته است؟

آیا در شرایطی که در زمان حضور تیم اصفهانی بارها شاهد تجمعات کارکنان و کارگران به دلیل کاهش حقوق و مزایای پرسنلی شان؛ افزایش ۲۶ برابری مزایای شهردار قانونی و عادلانه است ؟

از دستگاه های نظارتی انتظار می رود نسبت به برخی از نگرانی های ایجاد شده در افکار عمومی توجه لازم را نشان داده و هر اقدامی که باعث نارضایتی و یا بدبینی مردم شریف اهواز میشود مورد بازخواست و پیگیری قانونی قرار بدهند