آیت الله حیدری : تربیت انسان های نمونه از دست آوردهای انقلاب اسلامی است

تربیت انسانهای نمونه از دست آوردهای انقلاب اسلامی است. سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان خوزستان با حضور آیت‌الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، رضا فتوحی، معاون اقتصادی استاندار خوزستان، ارسلان غمگین، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، سایر مدیران […]

تربیت انسانهای نمونه از دست آوردهای انقلاب اسلامی است. سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان خوزستان با حضور آیت‌الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، رضا فتوحی، معاون اقتصادی استاندار خوزستان، ارسلان غمگین، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، سایر مدیران استانی و کارگران و کارمندان نمونه، سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل تعاون کار و  رفاه اجتماعی استان خوزستان برگزار شد.

آیت‌الله حیدری ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارکه دهه فجر و تقدیر از مدیران و کارگران نمونه کارخانه‌جات و ادارات موجود گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی این است از آحاد ملت ایران، انسان‌هایی نمونه و موفق ساخته و استعدادهای فراوانی را شکوفا کرده و بستری فراهم کرده است که هر کسی با هر استعدادی بتواند در مجال خود بدرخشد و به بلندترین مراتب موفقیت برسد.

نماینده مردم خوزستان در ادامه افزود: انقلاب اسلامی، ملتی با فرهنگ ما میتوانیم تربیت کرده است و امروز شاهد پیروزی و موفقیت های ملت ایران اسلامی در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، علمی، اقتصادی، صنعتی ، نظامی و … هستیم.

آیت‌الله حیدری در پایان با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی در تاریخ ایران بیان داشت: انقلاب اسلامی، نقطه عطفی است در تاریخ زندگی مردم ایران که باعث شد از حضیض ذلت به اوج عزت برسند.